دور زدن تحریم بافیلتر شکن BlitzGuard vpn


دور زدن تحریم بافیلتر شکن BlitzGuard vpn

دانلود فیلترشکن BlitzGuard vpn برای ايرانسل

اگر به دنبال فیلتر شکنی با قدرت و سرعت بسیار بالا هستید، برنامه BlitzGuard vpn  بهترین انتخاب برای شما است. که به یکی از بهترین ابزارهای کمکی برای گشت و گذار در اینترنت تبدیل شده است. چرا که این برنامه با سرعت اتصال بالایی که برای کاربران فراهم می کند به آن ها لذت بیشتری از مرورگردی در اینترنت را هدیه می کند. همچنین این وی پی ان با استفاده از سرورهای پرسرعت خود سریع ترین دسترسی به محتوای مورد نیاز کاربران را برای آن ها به ارمغان می آورد.

سرعت بالای فیلتر شکن BlitzGuard vpn  

این وی پی ان به علت سرور های متعدد و با کیفیتی که دارد از سرعت بسیار بالایی برخوردار میباشد. بنابراین شما با استفاده از این برنامه و سرعت بالای آن میتوانید با بالاترین کیفیت به تماشای فیلم و سریال به صورت آنلاین و بدون سانسور بپردازید. همچنین به واسطه ی همین سرعت بالا به یکی از فیلتر شکن های محبوب برای گیمر ها تبدیل شده است. چرا که با افزایش سرعت اتصال آن ها و کاهش پینگشان تجربه یک گیم پلی بینظیر برای آن ها به وجود می آورد.

حفاظت از موقعیت مکانی شما

این برنامه با پنهان کردن آی پی حقیقی شما و معرفی کردن آی پی سروری که به آن متصل هستید به عنوان آی پی حقیقیتان از شما در برابر خطرات احتمالی محافظت می کند. درواقع این برنامه با جلو گیری از لو رفتن موقعیت جغرافیایی شما فعالیت های آنلاینتان را غیر قابل ردیابی می کند.

فضای اشغالی کم برنامه BlitzGuard vpn  

این وی پی ان خلاف سایر برنامه های مشابه در بازار که از حجم زیادی برخوردار هستند. و فضای زیادی از گوشی شما را اشغال می کنند، از حجم بسیار پایینی برخوردارند. و در حجم مصرفی گوشی شما صرفه‌جویی می‌کند. این موضوع سبب می‌شود، که علاوه بر افزایش عمر باتری حافظه شما دیر پر شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *