دانلود فیلتر شکن Sentinel shield d VPN برای گوشی های اندروید


دانلود فیلتر شکن Sentinel shield d VPN برای گوشی های اندروید 

نحوه ی اتصال پایدار به وی پی ان  Sentinel shield d VPN

تلگرام یکی از برنامه ها و شبکه های اجتماعی پرکاربرد در کشورمان میباشد. که کاربران زیادی آن را برای انجام کار های روزمره خود نصب کرده اند و از خدمات بینظیر آن استفاده میکنند.ولی مشکلی که کاربران از آن رنج میبرند فیلترینگ و محدودیت هایی است که برای این برنامه در نظر گرفته شده است. یکی از راه حل ها برا رفع این محدودیت استفاده از پروکسی ها و فیلترشکن ها میباشد.

سرعت بالا و نامحدود فیلترشکن Sentinel shield d VPN

این مرورگر با سرعت و پهنای باندی که برای شما فراهم میکند، اتصال به اینترنت به صورت نامحدود را برایتان تضمین می کنند. این سرعت بالا به شما این امکان را میدهد که اتصالی بدون هیچ گونه قطعی را در سرتاسر مرور خود تجربه کنید. علاوه بر این با اتصال به آن میتوانید تمامی کار های روزمره خود را با سرعت بالا و به آسانی انجام بدهید. برای مثال میتوانید با استفاده از آن به بازی کردن با کیفیت بالا بپردازید. چرا که این برنامه با سرعت بینظیری که برای شما فراهم میکند باعث میشود که بتوانید بدون افت سرعت و افزایش پینگ تجربه ی یک گیم پلی عالی را داشته باشید.

امنیت بسیار بالای فیلترشکن Sentinel shield d VPN

پروتکل ها و سیاست های امنیتی این برنامه سبب شده که با دانلود آن، امنیت دستگاه شما و همچنین امنیت حریم خصوصی شما تضمین شود. چرا که به علت رمزگذاری اتصالات شما گوشی و دستگاه شما غیر قابل نفوذ خواهد بود. همچنین با تکنولوژی پنهان کردن IP حقیقی شما موقعیت جغرافیایی شما ناشناس باقی خواهد ماند. در نتیجه برنامه ما متعهد میشود که به هیچ عنوان سوابق مرور و اطلاعات شخصی شما را در اختیار اشخاص ثالث قرار ندهد تا شما با خیال راحت از این فیلتر شکن امن استفاده کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *