دانلود وی پی ان Horse vpn برای ايرانسل


دانلود وی پی ان Horse vpn برای ايرانسل

نصب فیلتر شکن Horse vpn بدون محدودیت

فیلتر شکن Horse vpn به سادگی شما را به دنیای باز اینترنت هدایت می کند و در عین حال از حریم خصوصی شما محافظت می کند. با این برنامه می توانید از محتوای مورد علاقه خود از سراسر جهان از جمله شبکه های اجتماعی، ویدیوها، موسیقی، ورزش و بازی لذت ببرید. علاوه بر آن هیچ وب سایت مسدود شده ای با این فیلتر شکن رایگان باقی نمی ماند.

فیلترشکن Horse vpn بدون محدودیت

شما برای استفاده کردن از این فیلتر شکن بی نظیر و بهره بردن از ویژگی‌های قوی آن هیچ گونه محدودیتی ندارید. بدین معنی که هر زمان که بخواهید به هر مقدار می توانید از این فیلتر شکن بی نظیر استفاده کنید. این ویژگی باعث می شود که برنامه پرسرعت ما از برنامه های مشابه برتری پیدا کند. چرا که بسیاری از فیلتر شکن های رایگان موجود در بازار دارای محدودیت های زمانی و حجمی هستند. برای مثال می‌توانید در مدت زمانی محدود از آنها استفاده کنید و بعد قطع می شوند. و یا تا مقدار حجم مشخصی پهنای باند به شما داده می‌شود.

در فیلترشکن Horse vpn هیچ گزارشی ثبت نمی شود

این فیلتر شکن هیچ گونه گزارشی از کاربران و فعالیت های آن ها را ردیابی یا نگهداری نمی کند. همچنین امنیت و حریم خصوصی شما در این برنامه تضمین شده است.

سرور های با کیفیت فیلتر شکن Horse vpn

این سرور های با کیفیت با سرعت بالایی که برای شما فراهم می‌کنند. و باعث می‌شوند که اتصالی پایدار را تجربه کنید. و بدون هیچ مشکلی بتوانید بدون توقف از این برنامه بهره ببرید. یکی از مزایا های سرور های متعدد و پر تعداد این است. که اگر در صورتی که یک مشکلی در سرور بروز بدهد و آن سرور از دسترس خارج شود و یا دچار افت سرعت شود آن سرور توسط سرعت دیگری به سرعت جایگزین میشود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *