اموزش کامل استفاده از فیلتر شکن dot vpn


اموزش کامل استفاده از فیلتر شکن dot vpn 

دانلود فیلترشکن هوشمند dot vpn

شاید برایتان سوال است که چگونه باید از این فیلتر شکن استفاده کنیم. که لازم به ذکر است محیط این برنامه بسیار ساده می‌ باشد.اما به صورت کلی شما یا می‌ توانید از گزینه اتصال خودکار استفاده کنید یا بهتر است که وارد لیست سرور های این فیلتر شکن شوید و یکی از سرور های جهانی این برنامه را انتخاب کنید. و با ضربه زدن بر روی آن اتصالی پایدار برای خود ایجاد کنید.

ویژگی های فیلتر شکن dot vpn 

با Wi-Fi، LTE/5G، 4G، 3G و تمام حامل های داده تلفن همراه کار می کند.

سیاست دقیق عدم ورود به سیستم

انتخاب هوشمند سرور مورد نظر

با رابط کاربری خوب طراحی شده

بدون ثبت نام یا پیکربندی مورد نیاز است

بدون مجوز اضافی در دسترس قرار می گیرد

بالا بردن سرعت اینترنت با فیلتر شکن dot vpn 

همچنین اگر دوست دارید از این فیلتر شکن برای تماشای فیلم‌ های مختلف استفاده کنید، لازم نیست نگران قطعی اتصال خود باشید. چون این برنامه سرعت اینترنت شما را افزایش می‌ دهد. تا بتوانید با بالاترین کیفیت هر نوع ویدیویی را از سایت‌ های مختلف تماشا کنید و حتی شما به راحتی می توانید با سرعت عالی فیلم‌ ها را برای خود از سایت ها یا برنامه های مختلف دانلود کنید.

فیلترشکن dot vpn ایمن 

این برنامه به کمک خدمات امنیتی با کیفیتی که دارد تضمین می‌ دهد که تمامی اطلاعات خصوصی شما دست نخورده باقی بماند. و هیچکس اجازه دسترسی به حریم خصوصی شما را نداشته باشد. تا بتوانید در بستری ایمن و مطمئن در اینترنت جستجو کنید و از خدمات بین‌ المللی لذت ببرید.این نرم افزار با تمامی برندهای گوشی های موبایل اندرویدی مانند سامسونگ، هوآوی، شیوآمی و… سازگار است.پس از نصب این فیلتر شکن و رضایت از آن میتوانید این فیلتر شکن را به دوستان خود معرفی کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *