رفع محدودیت ازطریق فیلتر شکن هوشمند و فعال Geo vpn


رفع محدودیت ازطریق فیلتر شکن هوشمند و فعال Geo vpn 

اتصال پایدار و بدون هیچ گونه قطعی به فیلتر شکن Geo vpn

گاهی اوقات موقعیتی پیش میاید که مجبور به استفاده از فیلتر شکن میشویم.برنامه Geo vpn یک فیلتر شکن قدرتمند و پرسرعت است که به شما در دور زدن فیلترینگ و سانسورینگ برنامه ها و سایت های محدود شده در هر کجا کمک میکند.این وی پی ان این امکان را برای شما به ارمغان می آورد که آزادانه در اینترنت حرکت کنید و هر محدودیتی را دور بزنید.این فیلتر شکن از دستگاه شما محافظت میکند و همچنین موجب میشود که از هرگونه حمله آسیب پذیر توسط اشخاص و سایت ها در امان باشید.

فیلترشکنGeo vpn با سرورهای دستی و هوشمند 

اتصال به سرور های این برنامه به دو صورت دستی و اتوماتیک امکان‌ پذیر است. برای اتصال خودکار شما باید حالت متصل شدن را روی اتوماتیک تنظیم کنید. پس از انجام این کار می‌ توانید تنها با یک کلیک به صورت کاملاً اتوماتیک به قوی‌ ترین سرور موجود در برنامه متصل شوید.برای اتصال دستی نیز می‌ توانید از لیست سرور های برنامه یک سرور را به راحتی انتخاب کنید و با کلیک بر روی آن پس از بررسی‌ های لازم به آن متصل شوید.

اتصالات و گشت و گذار ایمن با فیلتر شکن Geo 

این برنامه داده های شخصی شما را که به سرور ها متصل می شوید را کاملا ایمن می کند. برای دریافت این امنیت شما فقط کافی است نسخه جدید این فیلتر شکن را دانلود کنید . سپس با یک ضربه به یکی از سرور های پرسرعت متصل شوید. تا بتوانید مروری ایمن و سریع را هنگام گشت و‌ گذار در اینترنت تجربه کنید .

دانلود همه ویدیو ها با فیلتر شکن Geo vpn

این برنامه یک دانلود کننده ویدیوی همه جانبه است که می تواند به طور خودکار ویدیو های موجود در انواع وب سایت را شناسایی کند .تا با یک کلیک بتوانید هر فیلمی را با کیفیت بالا دانلود کنید. همچنین از دانلود رسانه های اجتماعی، از جمله فیس بوک، اینستاگرام، واتس اپ، توییتر، پشتیبانی می کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *