رفع محدودیت ازطریق فیلتر شکن Daddy Jo dark vpn


رفع محدودیت ازطریق فیلتر شکن Daddy Jo dark vpn

دانلود فیلتر شکن پرسرعت و قوی  Daddy Jo dark vpn

با دانلود نسخه جدید فیلتر شکن  Daddy Jo dark vpn نه تنها قادر به رفع انسداد خدمات محدود یا سانسور شده مانند فیس بوک، پاندورا و یوتیوب هستید. بلکه می توانید تمامی سایت هایی که در کشور شما در دسترس نیست را به راحتی دور بزنید و با سرعت بالا آن ها را مرور کنید .

حفاظت از داده های شخصی با فیلترشکن Daddy Jo dark vpn

هر چیزی که با تلفن همراه خود توسط وای فای عمومی ارسال یا دریافت می کنید می تواند رهگیری شود . که باعث می شود اطلاعات شخصی شما مانند رمز های عبور، تصاویر، داده های برنامه و سایر اطلاعات خصوصیتان به دست هکر ها بیفتد . ولی این فیلتر شکن رایگان تمامی داده های شما را حفظ می کند تا با خیال راحت به مرور در سایت ها بپردازید

فیلترشکن Daddy Jo dark vpn با سرورهای پرسرعت 

این برنامه طیف گسترده ای از سرور ها را برای تماشای فیلم های Netflix در ایالات متحده، بریتانیا، ژاپن به شما ارائه می دهد. بنابراین لازم نیست نگران مسدود بودن سایت ها و برنامه ها باشید. زیرا امکان دسترسی به انواع وب سایت های مسدود شده و شبکه های اجتماعی محبوب مانند vkontakte، nicegram به راحتی برای شما وجود دارد

یکی از ویژگی های پیشرفته برنامه ما به شما این امکان را می دهد که بهترین مکان های خود را به راحتی برچسب گذاری کنید. تا وقتی برنامه را دوباره راه اندازی می کنید، پیدا کردن و اتصال به آن ها برای شما آسان باشد و شما را به صورت خودکار متصل کند.

خریداری کردن نسخه پرمیوم سرور های فیلترشکن Daddy Jo dark vpn

به جز سرور های رایگان این فیلتر شکن دارای سرور های پرمیوم می‌ باشد. که شما می‌ توانید به صورت هفتگی، ماهانه و سالانه این سرور ها را خریداری کنید. و با استفاده از سرور های اختصاصی خود محدودیت‌ ها را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن و با سرعت بالاتری از بین ببرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *