دانلودفیلتر شکن Style vpn برای تبلت


دانلودفیلتر شکن Style vpn برای تبلت 

نصب فیلتر شکن Style vpn رایگان

یکی از گزینه‌ هایی که این فیلتر شکن را از دیگر برنامه‌ ها متمایز کرده است و باعث شده است که کاربران به نصب این فیلتر شکن روی بیاورند. رابط کاربری بسیار ساده این برنامه است. چون باعث می‌ شود کاربران بتوانند به راحتی از این برنامه استفاده کنند.علت این موضوع این است که این فیلتر شکن فقط یک گزینه اصلی دارد که اگر بر روی همان گزینه کلیک کنید. می‌ توانید اتصال خود را در یک چشم به هم زدن برقرار کنید و وقتی کار شما با این برنامه تمام شد کافی است بر روی همان گزینه دوباره ضربه بزنید.

آیا زمان اتصال به فیلتر شکن Style vpn نامحدود است؟!

بله زمان اتصال به این فیلتر شکن و سرور های پرقدرت آن کاملاً نامحدود می‌ باشد و ما می‌ توانیم به هر اندازه که می‌ خواهیم به سرور اتصالی خود متصل بمانیم.اما بهتر است که پس از چند ساعت، سرور خود را تغییر دهیم و به مکان دیگری متصل شویم تا بتوانیم از سرعت بیشتری برخوردار شویم.

فیلترشکن Style vpn پرسرعت 

گزینه خوب دیگری که این برنامه دارد این است که سرعت اینترنت ما را در هر شرایطی افزایش می‌ دهد. و فرقی ندارد که ما با اینترنت‌ های همراه از جمله ایرانسل و همراه اول یا وای فای به این برنامه متصل شویم. چون دارای سرور های متناسب با این نوع اینترنت‌ ها است. و برای ما می‌ تواند اتصالی پایدار و قوی ایجاد کند تا بتوانیم محدودیت‌ ها را به راحتی دور بزنیم.

حفاظت از اطلاعات شخصی توسط فیلترشکن Style vpn

این برنامه شما را در زمانی که به وای فای های عمومی یا هر نوع اینترنتی متصل هستید محافظت می کند و شما را ایمن می کند. رمز عبور و اطلاعات شخصی شما در این برنامه ایمن است . شما در برابر افراد خرابکار محافظت می شوید این فیلتر شکن برنامه های پینگ کم را به شما معرفی می کند تا با سرعت بالا دانلود کنید .همچنین پینگ کم را برای بازی های آنلاین موبایل شما ارائه می دهد .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *