نصب فیلتر شکن WRM TUNNEL-Vpn Proxy


نصب فیلتر شکن WRM TUNNEL-Vpn Proxy

دانلود وی پی ان WRM TUNNEL-Vpn Proxy برای گوشی

مهم ترین مسئله‌ای که امروزه گریبان تمام کاربران ایرانی را گرفته است، فیلترینگ‌ های شدید می‌ باشد که بر تمام خدمات جهانی و خارجی اعمال شده است. که برای رفع این مشکل ما نیاز داریم از فیلتر شکن‌ های قدرتمندی مانند برنامه WRM TUNNEL-Vpn Proxy استفاده کنیم. که در ادامه روش استفاده از این برنامه و همچنین اتصال به سرور های قدرتمند این برنامه را به شما آموزش می‌ دهیم.

مدت زمان اتصال نامحدود WRM TUNNEL-Vpn Proxy

جهت برقراری اتصالتان در این برنامه می‌ توانید بدون هیچگونه محدودیتی فعالیت‌ های دلخواه خود را انجام دهید. یعنی متصل شدن به سرور های این برنامه و مرور در کشور هیچگونه محدودیت زمانی برای شما ندارد و می‌ توانید به هر اندازه که می‌ خواهید استفاده کنید.

فیلترشکن باامنیت بالا WRM TUNNEL-Vpn Proxy

شعار انی فیلترشکن این است که در این اپلیکیشن ما هیچ گزارش از فعالیت های شما را نگه نمی‌داریم. همچنین از شما اطلاعات شخصی هنگام نصب برنامه نمی خواهیم و شما کاملا نا شناس باقی می مانید .علاوه بر آن آدرس IP شما با یکی از آدرس های ما جایگزین می شود و به شما اطمینان داده می شود که فعالیت و مکان دستگاه شما به دست کسی نمیفتد و انگار این مکان به شما مرتبط نیست.

در آخر هم توضیح مختصری درباره سرور های این فیلتر شکن به شما می‌ دهیم تا بتوانید با خیال راحت این برنامه را برای خود نصب کنید. سرور هایی که این فیلتر شکن از آن استفاده می‌ کند در سرتاسر جهان واقع شده‌اند و شما فقط می‌ توانید با یک کلیک به این سرور ها متصل شوید و آدرس آی پی خود را به آن کشور تغییر دهید.این وی پی ان اتصال سلولی را در زمانی که اتصال WiFi شما ضعیف است فعال می کند و از مواجه شدن با مشکلاتی مانند قطع صدا یا قطع ویدیو به راحتی جلوگیری می کند .همچنین می توانید با سرعت بالا  از وب سایت های مورد نظرتان دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *