نحوه‌ی اتصال وی پی ان Privy vpn برای گوشی


نحوه‌ی اتصال وی پی ان Privy vpn برای گوشی 

دانلودفیلتر شکن هوشمند Privy vpn

این وی پی ان به واسطه ی تغییر آی پی شما موجب میشود که IP حقیقی شما به مکان سروری که به آن متصل هستید تغییر کند. به همین دلیل تمامی محدودیت هایی که برای کشور شما در نظر گرفته شده است به کلی از بین خواهد رفت. و شما میتوانید به محتوای هر سایت یا برنامه ای که به واسطه جبر جغرافیایی دسترسی شما به آن ها محدود شده است دسترسی پیدا کنید.

نسخه پرمیوم فیلترشکن Privy vpn

شما می توانید به راحتی این برنامه را بر روی گوشی همراه خود نصب کنید. مانند بسیاری از فیلتر شکن های موجود در بازار علاوه بر نسخه رایگان نسخه پرمیوم نیز دارد.

البته نیازی به هزینه کردن نیست. شما میتوانید با دانلود نسخه مود شده از تمامی خدمات نسخه پرمیوم استفاده کنید.

فیلترشکن Privy vpn بدون محدودیت لازم به ذکر است که وقتی ما به صورت خودکار به این فیلتر شکن متصل می‌ شویم و اتصال ما به سرور های پرقدرت این برنامه ایجاد می‌ شود. می‌ توانیم بدون محدودیت فعالیت‌ های دلخواه خود را انجام دهیم. چون این فیلتر شکن محدودیت زمانی و مکانی ندارد و همچنین حجم سرور های آن تمام نخواهند شد

انجام بازی های جهانی با برنامه Privy vpn

همچنین انجام بازی‌ های آنلاین موجود در کشور با این فیلتر شکن برای ما ممکن می‌ شود. چون این برنامه سرعت بالا و پینگ پایین را در اختیار ما قرار می‌ دهد. تا بتوانیم به راحتی انواع بازی‌ های آنلاین را بدون قطع و وصلی و به خطر افتادن اکانتمان انجام دهیم. علاوه بر آن نصب بازی های آفلاین خارجی هم برای ما ممکن می شود.

اتصال با انواع اینترنت

همانطور که در بالاتر به این موضوع اشاره شد یکی از ویژگی‌ های عالی که این برنامه دارد این است که با انواع اینترنت‌ ها سازگاری دارد. و ما می‌ توانیم با ایرانسل، رایتل و همراه اول به این فیلتر شکن پرقدرت متصل شویم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *