اتصال پایدار و بدون هیچ گونه قطعی به


اتصال پایدار و بدون هیچ گونه قطعی به فیلتر شکن Privy vpn

رفع محدودیت ازطریق فیلتر شکن Privy vpn

فیلتر شکنPrivy vpn  به رفع انسداد سایت ها و برنامه ها در تلفن Android شما کمک می کند تا بتوانید به هر اتصال محدود با خیال راحت و ناشناس دسترسی داشته باشید همچنین ابزاری برای دستگاه‌های شما است که به کاربران اجازه می‌دهد به طور ایمن و خصوصی از طریق سرورهای پراکسی واقع در کشورهای سراسر جهان به اینترنت متصل شوند.

ویژگی های برنامه Privy vpn

پهنای باند نامحدود و زمان آزاد

قابل اعتمادترین پلتفرم امنیتی با بهترین عملکرد در سرعت، ثبات و امنیت است.

بدون نیاز به ثبت نام یا ورود به سیستم

هیچ گزارشی از هیچ کاربری ذخیره نمی شود.

آزادی مرور در هر سایت مسدود شده

مخفی نگه داشتن اطلاعات و ای پی شما توسط فیلترشکن Privy vpn

به وسیله این ابزار شما می توانید در حالی که آدرس IP خود را مخفی می کنید ، در اینترنت با سرعت بالا به مرور در وب سایت ها بپردازید . زیرا این اپلیکیشن موقعیت جغرافیایی شما را به دلیل سرور های مختلف از چندین کشوری که وجود دارد . به اسم یک مکان دیگر ثبت می کند تا موقعیت اصلی شما لو نرود .علاوه بر آن این برنامه به شما این امکان را می دهد تا از داده های خود به طور کامل محافظت کنید و حریم خصوصی خود را محفوظ نگه دارید .

 

سرعت بسیار بالای فیلترشکن Privy vpn

ابن برنامه با سرورهای اختصاصی و بی نظیری که دارد، اینترنت با پهنای باند نامحدود و سرعت بالا را به شما هدیه میکند. شما میتوانید با استفاده از این برنامه به هر سایت و برنامه ای که دوست دارید از آن بهره ببرید، دسترسی پیدا کنید. علاوه بر موارد گفته شده میتوانید به راحتی از آن برای تماشای فیلم و سریال و همچنین پخش های زنده استفاده کنید. و دیگر به هیچ عنوان هیچ پخش زنده و یا سریالی را از دست ندهید. همچنین شما می توانید با سرعت بالا و سریع در مدل HD استریم کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *