دانلود فیلتر شکن پرسرعت و قوی Blaze vpn


دانلود فیلتر شکن پرسرعت و قوی Blaze vpn

دریافت فیلتر شکن پرسرعت و ایمن Blaze vpn

دارای محیطی بسیار ساده و اتصال راحت

یکی از گزینه‌ هایی که این فیلتر شکن را از دیگر برنامه‌ ها متمایز کرده است و باعث شده است که کاربران به نصب این فیلتر شکن روی بیاورند. رابط کاربری بسیار ساده این برنامه است. چون باعث می‌ شود کاربران بتوانند به راحتی از این برنامه استفاده کنند.علت این موضوع این است که این فیلتر شکن فقط یک گزینه اصلی دارد که اگر بر روی همان گزینه کلیک کنید. می‌ توانید اتصال خود را در یک چشم به هم زدن برقرار کنید و وقتی کار شما با این برنامه تمام شد کافی است بر روی همان گزینه دوباره ضربه بزنید.

فیلترشکنBlaze vpn دارای ویژگی منحصر به فرد

علاوه بر ویژگی های گفته شده این برنامه ‏مجهز به سیستم هوشمند تعویض سرور و کاهش خودکار پینگ است . که دستگاه شما بر اساس نوع شبکه و اپراتوری که از آن استفاده می کند به صورت خودکار به سرور های پرسرعت متصل می شود و یا اتصال شما را قطع می کند .

فیلترشکن Blaze vpn دسترسی به انواع بازی ها

این وی پی ان به شما کمک می کند تا بدون هیچ محدودیتی بازی های دلخواهتان را که قبلا به علت سرعت پایین یا فیلتر بودن به آن دسترسی نداشتید ، با سرعت بالا بر روی ویندوز یا گوشی خود نصب کنید . می توانید با پینگ عالی به بازی هایی از جمله پابجی دسترسی پیدا کنید.

اشتراک گذاری در پیام رسان های مختلف

در آخر هم اگر از این فیلتر شکن راضی بودید می‌ توانید با خیال راحت آن را برای دوستان خود در پیام رسان‌ های مختلف به اشتراک بگذارید تا آن ها هم بتوانند از این برنامه استفاده کنند.بنابراین با توجه به خدمات گفته شده شما می‌ توانید با استفاده از این فیلتر شکن فیلترینگ موجود در پیام رسان‌ های مختلف و همچنین سایت‌ ها را از بین ببرید و از اطلاعات خصوصی خود محافظت کنید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *