اموزش اتصال پایدار به فیلترشکن Puzzle


اموزش اتصال پایدار به فیلترشکن Puzzle

رفع محدودیت ازطریق فیلتر شکن Puzzle

برنامه Puzzle یک فیلتر شکن قابل اطمینان و قوی برای گوشی های اندروید شما است. همچنین این وی پی ان سرویس فیلتر شکنی امن و پر قدرت است و تمام خواسته هایی که شما از یک فیلتر شکن ایده ال را دارید فراهم میسازد.این برنامه بسیار سریع است و در عین حال تمام خدماتش را رایگان ارائه می کند. به همین دلیل یک فیلتر شکن محبوب محسوب میشود. که میتواند به سرعت فیلترینگ سایت های مورد نظر شما را دور بزنید. و دسترسی به برنامه های مسدود و محدود شده را برای شما به ارمغان بیارد.

کاهش خطرات اتصال به وای فای های عمومی با فیلتر شکن Puzzle

وای‌ فای‌ های عمومی به هیچ عنوان ایمن نیستند و هر کسی می‌تواند به راحتی به آن‌ ها دسترسی داشته باشد. اگر مراقب نباشید، ممکن است عکس‌ های خصوصی، اطلاعات بانکی و هرگونه اطلاعاتی در مورد شما فاش شود. به همین دلیل است که هرگز نباید از Wi-Fi های عمومی استفاده کنید، مگر اینکه از فیلتر شکن Puzzle استفاده کنید.

بر اساس سرعت به سرور های سریع فیلترشکن Puzzle متصل شوید

این فیلتر شکن دارای سرور های پرسرعتی در کشور های مختلف می‌ باشد که بر اساس سرعت طبقه‌ بندی شده‌اند و شما می‌ توانید به بهترین سرور در هر کشور متصل شوید. با ضربه زدن بر روی یکی از آن ها اتصال خود را ایجاد کنید. همچنین اگر آن سرور متناسب برای شما نباشد خود برنامه به صورت خودکار اتصال شما را تغییر خواهد داد.

علاوه بر آن لازم به ذکر است که سرور های این برنامه به گونه ای در این فیلتر شکن قرار داده شده‌اند. که با تمام اینترنت‌ ها از جمله ایرانسل و همراه اول و رایتل سازگاری داشته باشند و شما بتوانید با اینترنت‌ های همراه و حتی وای فای به این برنامه متصل شوید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *