نحوه‌ی اتصال به فیلترشکن pc matic vpn


نحوه‌ی اتصال به فیلترشکن pc matic vpn 

نصب  سریع وی پی ان pc matic vpn

روزانه بر تعداد فیلتر شکن‌ های موجود در کشور افزوده می‌ شود و این موضوع فقط به خاطر محدودیت‌ هایی است که بر کشور ایران اعمال شده است. و ما فقط با نصب یک فیلتر شکن ایمن و سریع می‌ توانیم بر این فیلترینگ‌ ها غلبه کنیم. یکی از فیلتر شکن‌ های جدیدی که در کشور ما وجود دارد برنامه pc matic vpn  نام دارد. که می‌ توانیم آن را به راحتی برای دستگاه‌ های اندرویدی خود نصب کنیم.

اتصال مجدد به صورت خودکار با فیلتر شکن pc matic vpn

اگر اتصال اینترنت شما قطع شود، برنامه اندروید ما به اندازه کافی هوشمند است تا از شما و اطلاعاتتان حفاظت کند . همچنین شما را دوباره به یک سرور پر سرعت دیگر وصل کند. بنابراین این ویژگی حفظ حریم خصوصی شما را تضمین می کند.

تست سرعت اینترنت با فیلتر شکن pc matic vpn

پس از اینکه اتصال شما ایجاد شد، صفحه‌ای برای شما باز می‌ شود که این برنامه سرعت اینترنت شما را تست می‌ کند. و بهتر است که از این صفحه خارج نشوید تا این برنامه روند خود را کامل کند. این گزینه باعث می‌ شود که برنامه اطمینان حاصل کند سرعت سرور شما بالا است و اتصالی قوی و پایدار برایتان ایجاد می‌ شود. تا بتوانید با خیال راحت‌تر فعالیت‌ های مورد نیاز خود را در کشور انجام دهید

برقراری اتصال به فیلتر شکن pc matic vpn بدون محدودیت

لازم به ذکر است که وقتی ما به صورت خودکار به این فیلتر شکن متصل می‌ شویم و اتصال ما به سرور های پرقدرت این برنامه ایجاد می‌ شود. می‌ توانیم بدون محدودیت فعالیت‌ های دلخواه خود را انجام دهیم. چون این فیلتر شکن محدودیت زمانی و مکانی ندارد و همچنین حجم سرور های آن تمام نخواهند شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *