اتصال سریع به فیلترشکن StingrayVPN


اتصال سریع به فیلترشکن StingrayVPN

رفع محدودیت ازطریق فیلتر شکن هوشمند و فعال StingrayVPN

فیلتر شکن StingrayVPN  وای فای های عمومی را به یک شبکه خصوصی تبدیل می کند و به رفع انسداد سایت ها و برنامه های روی گوشی همراه یا کامپیوتر شما کمک می کند. تا بتوانید به سرعت و بدون ردیابی شدن موقعیت خود به هر مورد محدود شده دسترسی داشته باشید. به راحتی به برنامه ها و وب سایت های مسدود شده دسترسی داشته باشید و فیلم های سانسور شده را تماشا کنید.

فیلتر شکن StingrayVPN دارای گزینه اتصال خودکار

این فیلتر شکن موقعیت مکانی شما را به طور خودکار شناسایی می کند تا بتواند بهترین سرور را برای شما انتخاب کند .سپس شما را به نزدی کترین سرور متصل می کند. در نتیجه همیشه اتصالتان سریع و پایدار خواهد ماند.

دسترسی به سرور های  StingrayVPN در سراسر جهان

سرور هایی در کشور هایی مثل انگلستان، کانادا، آلمان، فرانسه، ایتالیا، روسیه هلند، کره، ژاپن وجود دارد . که‌ امکان اتصال به هر کدام از آن ها برای شما فراهم شده است . فقط کافی است به سرور مورد نظرتان وصل شوید تا دیگر قطعی اینترنت را تجربه نکنید.

حفاظت از اطلاعات شخصی توسط StingrayVPN

شما می توانید به سادگی از داده های خود در برابر هکرها محافظت کنید. به علاوه هنگامی که به یک هات اسپات عمومی متصل هستید، نام، رمز عبور و اطلاعات شخصی شما توسط این برنامه کاملا محفوظ می شود. در کل این وی پی ان شما را رمزگذاری می کند و امنیت بالایی را برای حافظت ، در اختیار شما قرار می دهد.

محافظت خودکار از شما

هنگامی که برنامه را روشن می کنید به طور خودکار دسترسی شما را به وب سایت های مشکوک مسدود می کند . بنابراین خطر آلوده شدن دستگاه شما توسط بدافزار ها را کاهش می دهد.در نتیجه شما می‌توانید باخیال راحت این برنامه را نصب کنید و با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *