دريافت فیلترشکن پرسرعت Sacred Elephant vpn


دريافت فیلترشکن پرسرعت Sacred Elephant vpn

دانلود فیلتر شکن قوی Sacred Elephant vpn برای ايرانسل

برای استفاده از برنامه ابتدا برنامه را با لینک های مستقیم بر روی گوشی همراه و کامپیوتر خود نصب کنید.سپس برنامه را باز کنید و با چند ضربه به صفحه اصلی دسترسی پیدا کنید .

بعد از آن سرورهای VIP را بر اساس کشور مورد نظرتان انتخاب کنید و بر روی آن ضربه بزنید.در آخر شما به یک شبکه امن متصل هستید و می توانید سایت یا اپلیکیشن های مورد علاقه خود را باز کنید.با استفاده از این فیلتر شکن می توانید وب را به صورت یکپارچه و ایمن مرور کنید. علاوه بر آن می توانید فیلم های مورد علاقه خود را بدون سانسور تماشا کنید. سپس دستگاه شما ایمن خواهد ماند و هر وب سایت مخربی نمی تواند به آدرس IP شما دسترسی داشته باشد.

دانلود همه ویدیو ها به سرعت با فیلتر شکن Sacred Elephant vpn

این برنامه یک دانلود کننده ویدیوی همه جانبه است که می تواند به طور خودکار ویدیو های موجود در انواع وب سایت را شناسایی کند .تا با یک کلیک بتوانید هر فیلمی را با کیفیت بالا دانلود کنید. همچنین از دانلود رسانه های اجتماعی، از جمله فیس بوک، اینستاگرام، واتس اپ، توییتر، Dailymotion، Vimeo و… پشتیبانی می کند

مزایای سرور های قوی فیلتر شکن Sacred Elephant vpn

با اتصال به سرور های قوی این فیلتر شکن تمام ترافیک شما رمزگذاری می شود و می توانید به رسانه ها، فیلم ها، سایت ها و برنامه های جهانی دسترسی پیدا کنید. علاوه بر آن با اتصال به سرور های ما به راحتی می توانید محتوای مورد علاقه خود را تماشا کنید و لذت ببرید، یا در صورت نیاز آن ها را دانلود کنید‌.هیچ محدودیتی برای استفاده از این فیلتر شکن وجود ندارد . یعنی می توانید در هر زمان و هرجایی که باشید بدون محدودیت برای پهنای باند از آن بهره کامل را ببرید. همچنین این برنامه می تواند تمامی سایت ها را و با هر نوع فیلتری به سرعت برای شما باز کند .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *