آموزش اتصال پایدار Rapidgo vpn برای گوشی های ایفون


آموزش اتصال پایدار Rapidgo vpn برای گوشی های ایفون 

دریافت فیلتر شکن پرسرعت Rapidgo vpn

فیلتر شکن Rapidgo vpn  یکی از برنامه‌ های کاربردی در کشور ما می‌ باشد که علاوه بر سرور های پرسرعت دارای پروکسی‌ های پایدار می‌ باشد. که با اتصال به آن ها ما می‌ توانیم انواع محدودیت‌ ها را از بین ببریم.در نتیجه می‌ توانید این فیلتر شکن را بر روی دستگاه‌ های اندرویدی و حتی آیفون خود نصب کنید. تا با استفاده از آن به خدمات جهانی دست پیدا کنید.

فیلترشکن Rapidgo vpn باسرورهای دستی وخودکار 

وقتی که شما می‌ خواهید به سرور های این برنامه متصل شوید بهتر است که خودتان به صورت دستی سرورها را انتخاب کنید. و وقتی شما وارد لیست سرورها می‌ شوید در صدر این لیست سرور هایی را مشاهده می‌ کنید که به عنوان پیشنهادی برای شما قرار داده شده‌اند و سرعت و کیفیت بالاتری دارند. که بهتر است که از این نوع سرورها استفاده کنید، چون متناسب با نوع اینترنت شما تنظیم شده‌اند.

البته این فیلتر شکن سرورهای دیگری دارد که سرعت آن ها به صورت دقیق در کنارشان نمایش داده شده است که در صورت نیاز می‌ توانید به آن کشورها متصل شوید.

فیلترشکن Rapidgo vpn نامحدود

جهت برقراری اتصالتان در این برنامه می‌ توانید بدون هیچگونه محدودیتی فعالیت‌ های دلخواه خود را انجام دهید. یعنی متصل شدن به سرور های این برنامه و مرور در کشور هیچگونه محدودیت زمانی برای شما ندارد و می‌ توانید به هر اندازه که می‌ خواهید از این برنامه استفاده کنید.

فیلتر شکن Rapidgo vpn اشتراک گذاری در پیام رسان های مختلف

در آخر هم اگر از این فیلتر شکن راضی بودید می‌ توانید با خیال راحت آن را برای دوستان خود در پیام رسان‌ های مختلف به اشتراک بگذارید تا آن ها هم بتوانند از این برنامه استفاده کنند.بنابراین با توجه به خدمات گفته شده شما می‌ توانید با استفاده از این فیلتر شکن فیلترینگ موجود در پیام رسان‌ های مختلف و همچنین سایت‌ ها را از بین ببرید و از اطلاعات خصوصی خود محافظت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *