نحوه ی اتصال پایدار به فیلترشکن Hold vpn


نحوه ی اتصال پایدار به فیلترشکن Hold vpn

آموزش اتصال پایدار به فیلترشکن Hold vpn

می توانید از هر محدودیتی که بر روی موارد مختلف آنلاین اعمال می شود، با فیلتر شکن Hold vpn عبور کنید. با این حال، می‌ توانید به هر بازی آنلاینی که با استفاده از ویژگی‌ های محدودیت جغرافیایی قفل شده‌ اند، دسترسی پیدا کنید. این بدان معنی است که شما می توانید بازی مورد علاقه خود را که در کشور ها یا مناطق خاصی در هر کجا که هستید و در هر زمان محدود شده است، انجام دهید.

ویژگی‌های مثبت برنامه Hold vpn

امکان دانلود برنامه در گوشی هایی با اندروید 5.0 و بالاتر از آن

دارای محیطی کاملا ایمن

دارای محیطی گرم و‌ دل چسب برای جذب مخاطب

امکانات پیشرفته و سرور های جدید در نسخه مود شده برنامه

شناسایی منبع ناشناس و‌جلوگیری از بروز مشکلات

پشتیبانی 24 ساعته برنامه Hold vpn

این برنامه تیمی قوی دارد و برای انجام خدمات بهتر برای کاربران خود پشتیبانی ۲۴ ساعته را برای این وی پی ان تدارک دیده اند. بدین معنا که شما در صورت بروز مشکل میتوانید به راحتی با پشتیبانی تماس بر قرار کرده و مشکل خود را در کمترین زمان ممکن حل کنید.

مدت زمان اتصال نامحدود فیلترشکن Hold vpn

جهت برقراری اتصالتان در این برنامه می‌ توانید بدون هیچگونه محدودیتی فعالیت‌ های دلخواه خود را انجام دهید. یعنی متصل شدن به سرور های این برنامه و مرور در کشور هیچگونه محدودیت زمانی برای شما ندارد و می‌ توانید به هر اندازه که می‌ خواهید از این برنامه استفاده کنید.

تماشای انواع فیلم ها با پهنای باند نامحدود

با فیلتر شکن Hold vpn به سرعت و با بهترین کیفیت دانلود می توانید هر فیلم و سریالی را بدون سانسور تماشا یا هر کاری را که می‌خواهید انجام دهید. اصلا لازم نیست نگران کاهش سرعت اینترنت خود باشید زیرا این فیلتر شکن به راحتی متصل می شود و هیچ اثری بر روی اینترنت شما نمی گذارد تا بتوانید با پهنای باند نامحدود مرور کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *