نصب فیلتر شکن Axe vpn برای گوشی‌


نصب فیلتر شکن Axe vpn برای گوشی‌  

اموزش نصب فیلتر شکن Axe vpn

به وسیله فیلترشکن Axe vpn شما می توانید هر محدودیتی را از بین ببرید و به سادگی به سایت های مسدود شده از هر کجا دسترسی پیدا کنید. علاوه بر آن نصب برنامه ها برای شما آسان می شود.

تنها نیاز است برنامه مورد نظرتان را انتخاب کنید و با یک حرکت آن را نصب کنید. همچنین استفاده از این برنامه بر روی سرعت اینترنت شما تاثیر بدی نخواهد گذاشت بلکه باعث افزایش مرور شما میشود.

همچنین یوتیوب ، فیس بوک ، توییتر ، اسنپ چت ، اینستاگرام و تیک تاک با این وی پی ان قوی بدون هیچ گونه محدودیتی در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید از تمام امکاناتشان استفاده کنید.

فیلترشکن Axe vpn باامنیت بالا 

برنامه بر اساس امنیت شما و سهولت استفاده شما پایه گذاری شده است و امنیت کاربران برای آن حرف اول را می زند.این فیلترشکن می تواند آدرس IP واقعی شما را پنهان کند تا دستگاه شما را ناشناس کند و اتصال سریع و ایمن را بدون محدودیت به برنامه ها و سایت ها را ارائه کند.

فیلترشکن Axe vpn با سرورهای دستی وخودکار 

اگر می خواهید به سرور های این برنامه متصل شوید بهتر است که خودتان به صورت دستی سرورها را انتخاب کنید. و وقتی شما وارد لیست سرورها می‌ شوید در صدر این لیست سرور هایی را مشاهده می‌ کنید که به عنوان پیشنهادی برای شما قرار داده شده‌اند و سرعت و کیفیت بالاتری دارند. که بهتر است که از این نوع سرورها استفاده کنید، چون متناسب با نوع اینترنت شما تنظیم شده‌اند.

البته این فیلتر شکن سرورهای دیگری دارد که سرعت آن ها به صورت دقیق در کنارشان نمایش داده شده است که در صورت نیاز می‌ توانید به آن کشورها متصل شوید. بنابراین بسته به نیاز خود و دسترسی شما سرور خود را انتخاب می کنید .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *