دريافت فیلترشکنStingrayVPN برای شبکه‌های اجتماعی


دريافت فیلترشکن StingrayVPN برای شبکه‌های اجتماعی

نصب فیلتر شکن StingrayVPN برای گوشی

امروزه همه کاربران به دنبال یک فیلتر شکن پرسرعت و پایدار هستند تا بتونن آزادانه در همه سایت ها گشت و گزار کنند و همه تحریم ها و محدودیت ها رو دور بزنند این فیلتر شکنی که قراره توی اين پست معرفی کنیم یک نوع پروکسی کاملا ایمن است و تمام پروتکل های امنیتی را رعایت می‌کند و اطلاعات شخصی گوشی شما را رمزگذاری می کند و ای پی گوشی شما را مخفی نگه می‌دارد StingrayVPN  جدید است و جز ترند ترین فیلترشکن های اندرویدی است که در اختیار کاربران قراره داده شده است و در نسخه جدید این برنامه تمام مشکلات و ایرادهاش برطرف شده و آپدیت شده است مثلا اگر به کشوری سفر می‌کنید که وب‌سایت‌ها یا خدمات خاصی را سانسور می‌کند، یا اگر می‌خواهید به محتوایی دسترسی داشته باشید که فقط در مناطق خاصی در دسترس است، VPN می‌تواند به شما کمک کند. با اتصال به یک سرور در یک کشور دیگر، می توانید این محدودیت ها را دور زده و به محتوای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. به وب سایت ها و برنامه ها مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، واتساپ، تلگرام دسترسی داشته باشید.

اتصال به سریع ترین سرور های فیلترشکن StingrayVPN

تنها با یک ضربه می توانید به سرورهای پرسرعت این برنامه در چندین کشور متصل شوید و بدون محدودیت زمانی متصل بمانید. هنگام انتخاب سرور ، به راحتی می توانید سریع ترین مسیر را برای دسترسی سریع به اینترنت مرورگر خود انتخاب کنید و برای اتصال بر روی آن ضربه بزنید.

روش پنهان کردن موقعیت مکانی اصلی

هنگامی که می‌خواهید موقعیت مکانی واقعی خود را پنهان کنید، به سادگی این برنامه را راه‌اندازی کنید. کشوری را که می‌ خواهید به آن متصل شوید انتخاب کنید و سپس از برنامه خارج شوید .پس از آن، به سادگی از مرورگر خود و هر برنامه ای که به طور معمول انجام می دهید استفاده کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *