دورزدن تحریم بافیلتر شکن BlitzGuard vpn


 دورزدن تحریم بافیلتر شکن BlitzGuard vpn

اتصال سریع و پایدار وی پی ان BlitzGuard vpn

به کمک قدرت بالای این فیلتر شکن می‌ توانید حتی شدید ترین محدودیت‌ های اعمال شده بر شبکه ‌های اجتماعی محبوب نظیر تلگرام، اینستاگرام و غیره را به راحتی از بین ببرید و از خدمات آن ها که بسیار کاربردی نیز می‌ باشند به راحتی استفاده کنید.

سرعت برنامه BlitzGuard vpn

این برنامه با وجود رایگان بودن از سرعت بالایی برخوردار است . پس از متصل شدن با سرعت بالا و نامحدودی که دارد به شما این امکان را می دهد که فیلم های مورد نظرتان را با بهترین کیفیت مشاهده کنید و در صورت نیاز بدون کم شدن سرعت اینترنت آن ها را دانلود کنید.

صرفه جویی در مصرف اینترنت

این برنامه در مقایسه با بسیاری از فیلتر شکن ‌های موجود در بازار از مصرف اینترنت پایین ‌تری برخوردار است. و شما می‌ توانید با انتخاب آن به عنوان فیلتر شکن دستگاه خود در مصرف اینترنت صرفه ‌جویی کنید.این موضوع باعث می شود این برنامه به گزینه ای مناسب تبدیل شود. چرا که دیگر به خرید مداوم بسته های اینترنتی نیاز نخواهید داشت و پرداخت هزینه کمتری نیز خواهید داشت.

نسخه پرمیوم فیلترشکن BlitzGuard vpn

شما می توانید به راحتی این برنامه را بر روی گوشی همراه خود نصب کنید. مانند بسیاری از فیلتر شکن های موجود در بازار علاوه بر نسخه رایگان نسخه پرمیوم نیز دارد.البته نیازی به هزینه کردن نیست. شما میتوانید با دانلود نسخه مود شده از تمامی خدمات نسخه پرمیوم استفاده کنید.

اینترنت بدون محدودیت بافیلتر شکن BlitzGuard vpn

با این برنامه دیگر هیچ محدودیتی برای شما معنی نخواهد داشت. چرا که با استفاده از این برنامه و سرعت بی نظیرش میتواند به هر آنچه که میخواهید و به دنبال آن در اینترنت هستید دسترسی پیدا کنید. دلیل سرعت بالای این برنامه سرور های بینظیر و باکیفیتی است که این برنامه از آن برخوردار میباشد . و به همین دلیل میباشد که سرعت و پهنای باند شما نامحدود میباشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *