دريافت وی پی ان CometVpn برای ایفون


دريافت وی پی ان CometVpn برای ایفون

دانلودفیلتر شکن CometVpn برای گوشی

با استفاده از CometVpn وی پی ان میتونید تمام سایت های محدود شده در کشور خودتون رو مثل نتفلیکس باز کنید و به راحتی ازش استفاده کنید.

سرعت بالا و نامحدود فیلترشکن CometVpn

اگر سرعت بسیار پایین و حوصله سر بر قیمت های بسیار بالا خسته و کلافه شدید و در داخل ایران زندگی می کنید ما به شما CometVpn را پیشنهاد می کنیم.
این وی پی ان به شما اجازه می دهد که با سرعت بالا و رایگان در فضای اینترنت چرخ بزنید و به سایت های فیلتر شده به راحتی متصل شوید.

سیستم امنیتی برنامه CometVpn

CometVpn از فناوری “Internet Kill Switch” استفاده می کند تا مطمئن شود که آدرس IP واقعی و موقعیت جغرافیایی کاربران همیشه ناشناخته می ماند. این سیستم به طور مداوم وضعیت اتصال کاربر را کنترل می کند و در صورت تغییر مانند افت کیفیت VPN با قطع کامل اتصال کاربر به اینترنت از آن محافظت می کند.

استفاده از بازی های فیلتر شده

شما به وسیله این فیلترشکن می توانید تمام بازی های فیلتر شده را دانلود و از آن ها استفاده کنید . یکی از قابلیت‌ های این فیلتر شکن این است که پینگ شما را در بازی کاهش می دهد و تاخیر در بازی های موبایل را برطرف می کند.
برنامه CometVpn  اتصال شبکه شما را بهینه می کند . همچنین سرعت vpn را برای تجربه بهتر بازی شما حتی در زمان پخش زنده با پشتیبانی های قوی برای بازی آنلاین افزایش می دهد.
حفاظت از داده های شما توسط فیلتر شکن CometVpn
توسط این فیلتر شکن موقعیت مکانی شما کاملا مخفی می شود و دیگر نمی توان فعالیت های شما را در اینترنت ردیابی کرد.
این برنامه کاملاً به حریم خصوصی اینترنت شما متعهد است و هیچ گزارشی از فعالیت های شما را در اپلیکیشن ذخیره نمیکند . حتی اگر شخصی داده های کاربران را از برنامه درخواست کند ، هیچ گزارشی برای ارائه کردن وجود ندارد .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *