اتصال سریع واسان به فیلتر شکن Vpn4tv


اتصال سریع واسان به فیلتر شکن Vpn4tv 

دانلود فیلتر شکن پرسرعت Vpn4tv

برنامه Vpn4tv یک فیلتر شکن قوی و قابل اطمینان میباشد که با استفاده از آن از امتیازات ویژه ای برخوردار خواهید شد.

برای مثال میتوانید به راحتی از محتوای هر سایت یا برنامه ای که فیلتر شده است استفاده کنید. یا به دلیل تغییر IP و موقعیت جغرافیایی شما از برنامه ها یا ویدیو هایی که دسترسی آن برای کشور شما ممکن نیست استفاده کنید و از آن ها لذت ببرید.

از ویژگی های دیگر برنامه Vpn4tv میتوان به:

سهولت استفاده هنگام رفع فیلترینگ

سرعت بالای سرور ها

اتصالی ایمن برای دسترسی نامحدود

بدون نیاز به هزینه کردن و … اشاره کرد.

فیلتر شکن Vpn4tv مناسب برای تماشای فیلم و بازی کردن

به واسطه ی سرعت بالا که حاصل وجود سرور های متعدد و پهنای باند نامحدود این برنامه میباشد. شما میتوانید از آن برای تماشای فیلم از سایت های فیلتر شده استفاده کنید. چرا که با سرعت بالایی که دارد موجب اتصالی پایدار و پرسرعت میشود و بدون قطعی به شما لذت تماشای فیلم را هدیه میکند. همچنین به دلیل اینکه موجب افت سرعت و افزایش پینگ شما نمیشود بهترین گزینه برای بازی کردن نیز می باشد.

امنیت دستگاه و اطلاعات خصوصی

فیلتر شکن ها به واسطه ی پروتکل های محافظتی ای که دارند موجب میشود که علاوه بر امنیت اطلاعات خصوصی تان امنیت دستگاه شما نیز تضمین شود.به این صورت که اگر شما در حال ورود به سایت های فیشینگ باشید این اجازه را به شما نخواهد داد .همچنین این موضوع در مورد نصب برنامه های مخرب و بد افزار ها نیز صادق میباشد.

بنابراین می توانید با خیالی راحت و  فیلتر شکن Vpn4tvرا با لینک مستقیم دانلود کنید. و از آن ها برای دسترسی به اینستا و دیگر شبکه های اجتماعی فیلتر استفاده کنید.وخیالتان راحت باشد که با تمامی برندهای گوشی ازجمله ایفون و سامسونگ سازگار است.

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *