دانلود فیلتر شکن پرقدرت super vpn رایگان + نسخه کرک شده


دانلود فیلتر شکن پرقدرت super vpn رایگان + نسخه کرک شده

دانلود برنامه سوپر وی پی ان برای آیفون

برنامه super vpn فیلتر شکنی پر قدرت ، امن و پر سرعت برای گوشی های همراه شما است. که شما با استفاده از آن و متصل شدن به سرور های متعدد و پر سرعتش، می توانید محدودیت های جغرافیایی را به فراموشی بسپارید. و با دور زدن فیلترینگ بدون هیچ محدودیتی به سایت ها و برنامه های دلخواهتان همچون شبکه های اجتماعی فیلتر شده دسترسی داشته باشید. همچنین برای این دسترسی می توانید به راحتی فایروال ها را دور بزنید.

استفاده آسان و راحت super vpn

به واسطه رابط کاربری ساده ، کاربردی و طراحی کاربر پسند این برنامه کار کردن با آن بسیار ساده است. برای دسترسی به این برنامه کافیست نسخه جدید آن را دانلود و نصب کنید و سپس آن را اجرا کنید. سپس با زدن دکمه اتصال شما به صورت خودکار به بهترین و پر سرعت ترین سرور موجود وصل خواهید شد. تا بتوانید بدون هیچ مشکلی وارد دنیای بدون محدودیت اینترنت شوید.

با super vpn ناشناس باشید

سوپر وی پی ان با استفاده از تکنولوژی تغییر IP موجب میشود که IP حقیقی شما به یک آی پی جعلی تغییر پیدا کند. و موقعیت جغرافیایی شما به صورت ناشناس باقی بماند. در نتیجه میتوانید به راحتی بدون ردیابی شدن در فضای اینترنت گشت و گذار کنید.

Screenshot image

اتصال مطمئن و بدون قطعی سوپر وی پی ان

این برنامه با رمزگذاری اتصالات شما موجب میشود که اتصالی امن را تجربه کنید. تا اشخاص ثالث به هیچ عنوان نتوانند به اطلاعات شخصی شما دسترسی پیدا کنند. همچنین این برنامه امین کاربرانش است و به هیچ عنوان سوابق جست و جو شما را منتشر نمیکند.
علاوه بر امنیت به واسطه ی سرعت و پهنای باندی که این برنامه ارائه میکند موجب میشود که شما اتصالی پایدار و بدون قطعی داشته باشید . تا بتوانید بدون هیچ مشکلی از برنامه و سایت های دلخواهتان لذت ببرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *