دانلود فیلتر شکن fast vpn برای اندروید + fast vpn pro


دانلود فیلتر شکن fast vpn برای اندروید + fast vpn pro

دانلود فیلتر شکن فست با لینک مستقیم

فیلتر شکن fast vpn همان طور که از نامش پیداست یکی از سریع ترین و پر قدرت ترین وی پی ان های موجود در بازار است. این برنامه با سرعت بالایی که دارد موجب میشود که شما به راحتی بتوانید بدون هیچ محدودیتی به محتوای سایت ها و برنامه هایی که دسترسی به آن ها محدود شده است دسترسی داشته باشید. و به سرعت فیلترینگ را دور بزنید. امنیت دیگر ویژگی برتر این فیلتر شکن محسوب میشود. امنیت بالای این فیلتر شکن موجب میشود که دستگاه و اطلاعات شما کاملا در امان باشند و خطری از این بابت شما را تهدید نکند.

جلوگیری از فیشینگ و بد افزارها توسط fast vpn

پروتکل های امنیتی ای که فست وی پی ان دارد موجب می شود که دستگاه شما در امان باشد. به این معنی که اگر شما قصد ورود به سایت فیشینگ را داشته باشید این برنامه اجازه این کار را به شما نمیدهد و به صورت اعلان به شما هشدار میدهد. همچنین اگر شما بخواهید برنامه ای نصب کنید که آن برنامه بد افزار باشد فست vpn این اجازه را به شما نخواهد داد و اینگونه از دیوایس شما محافظت میکند.
همچنین این برنامه امنیت حریم خصوصی و دستگاه شما را تضمین میکند. بدین معنا که شما میتوانید با خیال راحت و بدون نگرانی از درز اطلاعاتتان در فضای اینترنت بدون هیچ محدودیتی گشت و گذار کنید.

Screenshot image

تجربه ای رایگان از سرعت با fast vpn

فست وی پی ان تمامی خدماتی را که ارائه می دهد به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد. این ویژگی که برای بسیاری از کاربران مهم است موجب میشود این برنامه به انتخاب اول بسیاری از افراد تبدیل شود. رایگان بودن در کنار کیفیت خدمات موجب شده است که این وی پی ان و سرور هایش یکی از برنامه های محبوب بازار باشد.
گفتنی است شما میتوانید نسخه پرمیوم را برای خدمات بهتر خریداری کنید. اگرچه نسخه رایگان این برنامه قابل رقابت با برخی از فیلتر شکن های پولی موجود در بازار می باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *