دانلود فیلتر شکن Aegis Vpn نسخه اصلی + برای اندروید


دانلود فیلتر شکن Aegis Vpn نسخه اصلی + برای اندروید

فیتر شکن رایگان Aegis Vpn برای آیفون نامحدود

فیلتر شکن Aegis Vpn به شما این امکان را می‌ دهد تا بدون شناسایی شدن یا ترس از مسدود شدن به راحتی در سایت های فیلتر شده به گشت و گذار بپردازید. و از برنامه هایی که قبلاً به آن ها دسترسی نداشتید استفاده کنید.

دارای سرور های متعدد

این برنامه از سرور های بسیار گوناگون و متنوعی برخوردار است. که تک تک آن ها از کیفیت بالا و بی‌نظیری برخوردار هستند. به همین دلیل است که سرعت اتصال این برنامه بسیار بالا می باشد. و پهنای باند آن نیز نامحدود است. بنابراین کاربران با استفاده از این برنامه می توانند تجربه بی نظیر از یک مرور پرسرعت و همچنین اتصالی پایدار را تجربه کنند.
همچنین سرورهای این برنامه به این دلیل پر تعداد هستند تا بتوانند با ایجاد یک پوشش جهانی برای کاربران سرعت بهتری را برای آن ها فراهم کنند.

Screenshot image

امنیت و‌ حفاظت بالا با فیلتر شکن Aegis Vpn

یکی از بهترین خصوصیات این برنامه امنیت بسیار بالای آن می باشد. در واقع یکی از دلایل محبوبیت بسیار بالای این برنامه در بین کاربران همین امنیت مطمئن آن می باشد. که به کاربران این امکان را می ‌دهد تا با خیالی راحت از اینترنت استفاده کنند.
یکی از اقدامات امنیتی این برنامه در راستای افزایش امنیت کاربرانش رمزگذاری اتصالات آن ها می باشد. در واقع این وی پی ان با رمزگذاری اتصالات کاربرانش اتصال ایمن و غیر قابل نفوذی برای آن ها فراهم می‌ کند. که از آن ها در برابر خطرات احتمالی بسیار خطرناک محافظت می کند.

Screenshot image

استفاده آسان و راحت از برنامه Aegis Vpn

استفاده از این فیلتر شکن بسیار راحت و آسان می باشد. دلیل این امر وجود رابط کاربری ساده و بسیار کاربردی این برنامه می باشد. که کار را برای کاربران راحت کرده است. چرا که دیگر خبری از منو های پیچیده در این برنامه نخواهد بود. و شما تنها کاری که می بایست برای متصل شدن به سرور های این برنامه انجام دهید فشردن دکمه اتصال می باشد. با زدن دکمه اتصال شما به صورت خودکار به بهترین سرور در آن لحظه متصل خواهید شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *