دانلود فیلتر شکن Wang VPN برای اندروید + رایگان


دانلود فیلتر شکن Wang VPN برای اندروید + رایگان

فیلتر شکن ایمن و حفاظت شده Wang VPN

امروزه به دلیل محدودیت‌ های بسیاری که بر اینترنت اعمال شده است، استفاده از تمام محتوای موجود در اینترنت امکان پذیر نیست. چرا که بسیاری از این محتویات به دلیل فیلترینگ قابلیت دسترسی به آن ها وجود ندارد. شما با استفاده از فیلتر شکن Wang VPN می توانید تمامی محدودیت ها و فیلترینگ اعمال شده برای اینترنت را دور بزنید. و از محتویات تمام سایت ها و برنامه های مسدود شده استفاده کنید.

روش نصب و اتصال به این فیلتر شکن

این وی پی ان یک برنامه سریع و امن است که به شما یک سرویس اشتراک صد در صد رایگان ارائه می دهد.
همچنین این اپلیکیشن به هیچ تنظیماتی نیاز ندارد و پس از نصب برنامه ، فقط کافیست روی یک سرور به صورت دلخواه ضربه بزنید. تا به صورت ایمن و ناشناس به اینترنت دسترسی پیدا کنید. البته می توانید از قابلیت انتخاب خودکار نیز استفاده کنید و انتخاب سرور را به عهده برنامه بگذارید. تا به سریع ترین و با کیفیت ترین سرور متصل شوید.

سرورهای فراوان در برنامه Wang VPN

این برنامه از سرور های متعدد و با کیفیتی برخوردار است که یک پوشش جهانی برای کاربران را فراهم کرده است. این سرور ها برای کاربران سرعت اتصال بالاتر نسبت به سایر فیلتر شکن ها و پهنای باند نا محدود فراهم می کنند. به گونه ای که کاربران می توانند در سریع ترین زمان ممکن به محتوای مورد نیازشان دسترسی پیدا کنند.

حفظ حریم خصوصی

این فیلتر شکن پیشرفته ترافیک دستگاه شما را از هر گونه سرقت و ردیابی شدن توسط شخص ثالث محافظت می کند. بنابراین تمام اطلاعات و داده های شما در این برنامه کاملا محفوظ باقی می ماند. همچنین قابل ذکر است که این برنامه اتصال اینترنت شما را رمزگذاری می کند تا به راحتی بتوانید یک مرور ایمن داشته باشید .

Screenshot image

ویژگی های برنامه Wang VPN

دارای سرعت سریع و قابلیت اتصال با سرعت بالا
استفاده از امن ترین پروتکل های VPN
با استفاده از این برنامه از شبکه های اجتماعی فیلتر شده استفاده کنید.
دارای خدمات رایگان و با کیفیت
پنهان کردن موقعیت جغرافیایی شما به صورت خودکار


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *