دانلود فیلتر شکن HYDRO VPN نسخه مود شده برای ویندوز


دانلود فیلتر شکن HYDRO VPN نسخه مود شده برای ویندوز

دانلود نسخه اصلی فیلتر شکن هیدرو وی پی ان برای اندروید

برنامه HYDRO VPN یک فیلتر شکن قوی و پر سرعت برای رفع انسداد سایت ها و برنامه های فیلتر شده است. این برنامه به منظور ارائه بهترین خدمات اشتراک وی پی ان برای کاربران طراحی شده است. به گونه ای که امروزه این اپلیکیشن به یکی از بهترین ابزار های اینترنتی تبدیل شده است. و از محبوبیت بسیار بالایی نیز در بین کاربران برخوردار است. به طوری که امروزه چند هزار کاربر از این فیلتر شکن به عنوان وی پی ان دستگاه خود استفاده می کنند.

Screenshot image

استفاده بدون محدودیت از برنامه HYDRO VPN

هیدرو وی پی ان یک فیلتر شکن کاملا رایگان و نامحدود است. بدین معنا که شما هنگامی که از این برنامه استفاده می کنید هیچ گونه محدودیتی در مورد سرعت یا حجم ترافیک وجود ندارد. و می‌توانید محدودیت سایت‌ ها و برنامه های مسدود شده را در هر مکان و در هر زمان از حالت انسداد خارج کنید.

نصب و ورود به برنامه HYDRO VPN

با این اپلیکیشن نیازی به ثبت نام و یا ایجاد حساب کاربری ندارید. شما برای استفاده از خدمات بی نظیر این برنامه کافی است از سایت های معتبر این فیلتر شکن را دانلود و بر روی تلفن همراه خودتان نصب و اجرا کنید تا بتوانید از خدماتش استفاده کنید .

Screenshot image

رمزگذاری اتصالات اینترنتی شما

یکی از خصوصیات خوب و کاربردی این برنامه که کاربران هنگام انتخاب فیلتر شکن نیز به این فاکتور توجه ویژه ای دارند، امنیت بالا و تضمین شده این برنامه می باشد.
همچنین این وی پی ان اقدامات امنیتی گوناگونی را برای افزایش امنیت کاربرانش در نظر گرفته است. به همین دلیل است که این برنامه جزو یکی از قوی ترین و ایمن ترین فیلتر شکن های موجود در بازار است. یکی از مهم ترین اقدامات امنیتی آن، رمزگذاری اتصالات کاربران می باشد.
این عمل به دو دلیل بسیار مهم است: ۱_ برای کاربران اتصالی ایمن و غیرقابل نفوذ فراهم می‌کند. ۲_ از اطلاعات و دستگاه کاربران در برابر خطرات احتمالی محافظت می کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *