دانلود رایگان smart vpn با لینک مستقیم


دانلود رایگان smart vpn با لینک مستقیم

فیلتر شکن قوی اسمارت وی پی ان برای آیفون

برنامه smart vpn فیلتر شکنی پر قدرت و با سرعت بالا میباشد که میتواند بهترین دستیار شما برای استفاده راحت و بدون محدودیت از اینترنت باشد. به این صورت که با سرعت بالایی که دارد باعث می شود بتوانید هر فیلمی را تماشا کنید. یا سایت ها و برنامه های محدود شده را به راحتی باز کنید. و دسترسی به محتوای آن ها را برای شما امکان پذیر میکند.
فیلتر شکن اسمارت به شما اتصالی پایدار و ایمن را هدیه میکند بنابراین میتوانید مروری ناشناس و امن را به راحتی تجربه کنید.

خدمات رایگان برنامه smart vpn

اسمارت وی پی ان علی رقم امکانات بینظیری که دارد کاملا رایگان بوده و تمامی خدماتی که به کاربران ارائه میکند بدون هزینه میباشد. بنابراین شما برای استفاده از خدمات این برنامه نیازی به هزینه کردن ندارید. چرا که همان طور که گفته شد تمامی خدمات ارائه شده توسط این برنامه و سرور هایش رایگان میباشد.
شما میتوانید برای انجام کار های روزمره ی خود از این برنامه استفاده بکنید. برای مثال میتوانید از آن برای بازی کردن بهره ببرید.

Screenshot image

روش ایمن سازی فیلتر شکن smart vpn

این فیلتر شکن رایگان یک تونل امن و رمزگذاری شده را از طریق اینترنت بین گوشی همراه یا کامپیوتر شما و هر وب سایت یا برنامه ای که می خواهید به آن دسترسی داشته باشید ایجاد می کند.
این موضوع با تغییر مسیر اتصال شما از طریق یکی از سرور های موجود در این برنامه که در کشور دیگر است ،امکان پذیر می شود. که باعث می شود برای یک وب سایت یا برنامه که آن را مرور کرده اید، به نظر برسد که شما فقط یک بازدیدکننده هستید.
در این صورت وقتی آدرس IP شما با آدرس یک سرور جایگزین می شود، به طور کامل ناشناس می شوید. و دیگر کسی نمی تواند داده های شخصی شما را ردیابی کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *