دانلود فیلتر شکن Cow VPN برای اندروید بدون قطعی


دانلود فیلتر شکن Cow VPN برای اندروید بدون قطعی

دانلود فیلتر شکن گاو با لینک مستقیم + رایگان

شما برای اینکه بتوانید به هر وب سایت مسدود شده در سراسر جهان دسترسی داشته باشید، می توانید فیلتر شکن Cow VPN را نصب کنید. همچنین هر برنامه ای را که در کشور ما مسدود شده است را به کمک اتصال به سرور های این برنامه رفع انسداد کنید.
علاوه بر آن، این برنامه تمامی ویژگی هایی که از یک فیلتر شکن عالی انتظار دارید را بر طرف می کند. ما تنها با یک کلیک می توانیم به سرور های این برنامه متصل شویم و از اینترنت پرسرعت لذت ببریم.

Screenshot image

سرور های پرسرعت در فیلتر شکن Cow VPN

این برنامه سرور های بسیار پر تعدادی را در سراسر نقاط جهان دارا می باشد. و ما می‌ توانیم با مراجعه به لیست سرور ها به هر سرور پرسرعتی که می خواهیم متصل شویم. نکته قابل توجه این است که این برنامه دارای قابلیت اتصال خودکار می باشد. که با کلیک بر روی گزینه موجود در این وی پی ان، برنامه به صورت خودکار موقعیت جغرافیایی ما را شناسایی می‌ کند و ما را به نزدیک ترین و با کیفیت ترین سرور در آن لحظه متصل می ‌کند. پس ما می‌ توانیم به مروری پرسرعت و نامحدود در فضای اینترنت بپردازیم.

حفاظت از موقعیت مکانی

این برنامه به کمک تکنولوژی تغییر آی پی از موقعیت جغرافیایی ما محافظت می کند. یعنی نمی گذارد موقعیت جغرافیایی ما برای هیچ کسی نمایش داده شود. به صورتی که این وی پی ان هنگام اتصال به سرور هایش، آی پی حقیقی ما را پنهان می کند و از نمایش داده ها و موقعیت جغرافیایی ما به اشخاص دیگر جلوگیری می کند.
بنابراین ما می توانیم به راحتی از آن استفاده کنیم به طوری که هیچ کدام یک از فعالیت های آنلاین ما هنگام استفاده از این فیلتر شکن قابل ردیابی نخواهد بود. در نتیجه با خیال راحت می توانید از این برنامه برای انجام هرکاری استفاده کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *