دانلود فیلتر شکن AirVPN نسخه اصلی


دانلود فیلتر شکن AirVPN نسخه اصلی

لینک دانلود برنامه AirVPN برای ویندوز

فیلتر‌ شکن‌ های متنوعی در کشور ما به منظور دور زدن فیلترینگ‌ ها وجود دارد. که ما می‌ توانیم هر کدام از آن ها را که می‌ خواهیم برای خود نصب کنیم و به موارد دلخواه خود دسترسی پیدا کنیم. ولی هنگام نصب باید به ایمنی و سرعت آن فیلتر شکن دقت کنیم. برنامه‌ای رایگان و قوی در کشور ما به نام AirVPN وجود دارد که در ادامه به ویژگی‌ های مختلف آن می‌ پردازیم.

انواع سرور ها با سرعت های مختلف

در این فیلتر شکن سرور های مختلفی وجود دارد که ما می‌ توانیم بر اساس نیاز خود و مکانی که در آن قرار داریم. به یکی از این سرور ها متصل شویم و فعالیت‌ های مورد نیاز خود را با سرعت عالی انجام دهیم. برای متصل شدن به این سرور ها ما می‌ توانیم از گزینه اتصال خودکار و یا به صورت دستی این کار را انجام دهیم.

استفاده از AirVPN بدون نیاز به ثبت نام و پیکر بندی

شما برای استفاده از این برنامه نیازی به گذراندن مراحل ثبت نام و ثبت اطلاعات خصوصی خود ندارید. در نتیجه در وقتتان صرفه جویی می شود و برای هر بار ورود نیاز به وارد کردن رمز عبور و نام کاربری نیست. بلکه می توانید به راحتی وارد برنامه شوید.

Screenshot image

مرور ناشناس در کشور

این برنامه با پنهان کردن موقعیت جغرافیایی ما و جایگزین کردن آی پی واقعی ما، علاوه بر آنکه دسترسی به خدمات فیلتر شده را برای ما ممکن می کند. سبب می شود هیچکدام از فعالیت های آنلاین ما هنگام مرورگردی قابل ردیابی و شناسایی نباشد.

ویژگی های فیلتر شکن AirVPN

پشتیبانی از HTTP، TCP و اتصال SSL حالت.
یک وی پی ان رایگان بدون نیاز به پرداخت هزینه
رابط کاربری مناسب و ساده
سرور های پرسرعت و با کیفیت
امنیت بالا و حرفه ای
مصرف کم باتری هنگام استفاده از وی پی ان
استفاده راحت از شبکه های اجتماعی محبوب نظیر اینستاگرام، تلگرام و غیره


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *