دانلود فیلتر شکن جدید و محبوب X Pitbull VPN


دانلود فیلتر شکن جدید و محبوب X Pitbull VPN

نصب فیلتر شکن X Pitbull VPN با لینک مستقیم

دانلود فیلتر شکن مطمئن و قدرتمند برای کاربران به یک دغدغه تبدیل شده است. زیرا جدیدا بسیاری از فیلتر شکن ‌ها از دسترس خارج شده ‌اند و دیگر قادر به ارائه خدمات نیستند. همچنین به دلیل افزایش تقاضا تعداد فیلتر شکن ‌ها بسیار افزایش پیدا کرده است. اما همه آن ها کیفیت ندارند و حتی بسیاری از آن ها بدافزار هستند. بنابراین انتخاب فیلتر شکن به امری مهم تبدیل شده است. برنامه X Pitbull VPN یک فیلتر شکن مناسب است. که می‌ تواند تمامی مشکلات شما را حل کند و قدرت لازم برای مروری آزادانه در اینترنت را برای شما فراهم کند.

نکات مثبت در فیلتر شکن X Pitbull VPN :

 

یکی از نکات مثبت در مورد این فیلتر شکن خدمات رایگان آن می‌ باشد. که باعث می‌ شود شما برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه نداشته باشید. و به صورت رایگان از آن استفاده کنید.

ارائه قدرت لازم توسط سرور های برنامه X Pitbull VPN

سرور های این برنامه از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. به همین دلیل است که می‌ توانند برای شما قدرت و سرعت لازم به منظور دور زدن محدودیت‌ ها و دسترسی به خدمات فیلتر شده موجود در سایت‌ ها و برنامه ‌های مختلف را فراهم کنند. این سرور ها در سراسر نقاط جهان پراکنده شده اند و توانسته اند برای شما اتصالی پایدار و پرقدرت ایجاد کنند.

Screenshot image

امنیت سایبری مناسب با رمزگذاری اطلاعات

امنیت سایبری این برنامه در حد مطلوبی قرار دارد چرا که هنگام انتقال داده‌ های شما، آن ها را رمزگذاری می‌ کند و آسیب پذیری شما در مقابل خطرات احتمالی را کاهش می‌ دهد.

نکته منفی در فیلتر شکن X Pitbull VPN :

 

نکته منفی در مورد این فیلتر شکن امنیت حریم خصوصی پایین آن است. چرا که این برنامه یک سری از اطلاعات خصوصی شما را ذخیره می‌ کند و آن ها را با اشخاص ثالث به اشتراک می گذارد. به همین دلیل بهتر است کار های خیلی شخصی را با این برنامه انجام ندهید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *