دانلود برنامه جدید ‌Grow VPN با لینک مستقیم


دانلود برنامه جدید ‌Grow VPN با لینک مستقیم

دانلود فیلتر شکن قوی ‌Grow VPN برای کامپیوتر

یکی از مشکلاتی که کاربران اینترنت امروزه با آن دست و پنجه نرم می‌ کنند. شدت محدودیت ‌های اعمال شده بر اینترنت می‌ باشد. این محدودیت ‌ها به گونه‌ ای است که شما برای دسترسی به بسیاری از خدمات با مشکل مواجه هستید. بنابراین نیاز به راه حلی دائمی دارید تا بتوانید به خدمات لازم دسترسی پیدا کنید. برنامه Grow VPN یک فیلتر شکن می‌ باشد که می‌ تواند به شما برای دسترسی به خدمات فیلتر شده کمک کند.

فیلتر شکن Grow VPN چیست؟

برنامه ی Grow VPN یک ابزار ارائه دهنده خدمات وی پی ان می باشد که:
قابل اجرا بر روی گوشی ها و نسخه های مختلف اندروید است.
قابلیت اتصال سریع، ایمن و پایدار دارد.
دارای رابط کاربری ساده و آسان برای استفاده است.
می توانید بهترین اتصال VPN را با یک کلیک دریافت کنید.
از اتصال به سرور های ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا و سایر کشورها استفاده کنید.

Screenshot image

سرور های جهانی و پرسرعت

همانطور که به این موضوع اشاره شد این برنامه دارای سرور های متعدد در سراسر نقاط جهان خصوصاً آمریکا، بریتانیا، استرالیا و غیره می باشد. طبق ادعای سازندگان تمامی این سرورها می‌ توانند اتصالی پایدار و پرقدرت را برای شما فراهم کنند. تا بتوانید در اینترنت به صورت نامحدود گشت و گذار کنید.

Screenshot image

رابط کاربری مناسب

این برنامه که دارای رابط کاربری ساده می‌ باشد. به شما این امکان را می‌ دهد که با استفاده از یک فضای بسیار ساده و در عین حال کاربردی بدون گمراهی به دلیل وجود منو های متعدد، از خدمات این فیلتر شکن استفاده کنید.

امنیت ضعیف در برنامه Grow VPN

این برنامه از امنیت بسیار ضعیفی برخوردار است. چرا که علاوه بر آنکه یک سری از اطلاعات ما را ذخیره می‌ کند. به هیچ عنوان داده ‌های ما را هنگام انتقال رمزگذاری نمی‌ کند. در نتیجه آسیب پذیری ما در برابر خطرات احتمالی بسیار افزایش پیدا می‌ کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *