دانلود فیلتر شکن Grand VPN نسخه جدید


دانلود فیلتر شکن Grand VPN نسخه جدید

دانلود برنامه Grand VPN برای اندروید

با شدت پیدا کردن محدودیت‌ های اینترنتی، تعداد فیلتر شکن‌ ها نیز زیاد شده است. تا بتوانند به راحتی نیاز کاربران را رفع کنند. اما همه آن ها از کیفیت بالا برخوردار نیستند. یکی از فیلتر شکن ‌های ناشناخته که طبق ادعای سازندگانش از قدرت کافی برای برقراری اتصالی سریع به منظور دور زدن محدودیت ‌های اینترنتی برخوردار است، فیلتر شکن Grand VPN است.

ویژگی های برنامه Grand VPN

مصرف باتری و حجم بسیار کم
سرعت بالای سرور ها
در شبکه موبایل با سرعت کم به خوبی کار می کند.
موقعیت جغرافیایی خود را با این برنامه تغییر دهید و از حریم خصوصی خود محافظت کنید.
همه سرورها در یک شبکه 1 گیگابیت بر ثانیه مستقر شده اند

Screenshot image

مصرف کم باتری

این فیلتر شکن برخلاف بسیاری از فیلتر شکن ‌های موجود در بازار که باتری زیادی را مصرف می‌ کنند. و حتی در طولانی مدت به سلامت دستگاه شما آسیب می‌ زنند، از باتری کمی استفاده می‌ کند. به عبارتی انرژی کمی برای برقراری اتصال مطمئن مصرف می‌ کند و به گونه ‌ای کم مصرف است.

دارای سرور هایی با سرعت مطلوب

این برنامه از سرور های باکیفیتی برخوردار است. این ویژگی بر طبق ادعای سازندگان این برنامه است. چرا که این برنامه تقریباً ناشناخته است و از کیفیت آن اطلاعاتی در دسترس نیست. اما به طور کلی سازندگان این برنامه ادعا می‌ کنند که این برنامه از سرورهای مطلوبی برخوردار است. و می‌ تواند قدرت و سرعت کافی به منظور دور زدن انواع محدودیت ‌ها و دسترسی به تمامی ظرفیت ‌های اینترنت بین الملل را برای شما فراهم کند.

پنهان کردن موقعیت مکانی اصلی

شما با این برنامه می‌ توانید مروری ناشناس در بستر اینترنت را تجربه کنید. چرا که این برنامه موقعیت جغرافیایی اصلی شما را پنهان می‌ کند. و آن را با یک آی پی جعلی که در واقع همان آی پی سروری است که به آن متصل شده ‌اید، جایگزین می‌ کند.
بنابراین این امکان برای شما فراهم می‌ شود که بتوانید بدون هیچ مشکلی در اینترنت جستجو کنید و از انواع خدمات دلخواه برخوردار شوید. و به راحتی در اینترنت گشت و گذار کنید. بدون اینکه هیچکدام از فعالیت های آنلاین شما قابل ردیابی و شناسایی باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *