دانلود فیلتر شکن PrimeVPN با لینک مستقیم


دانلود فیلتر شکن PrimeVPN با لینک مستقیم

دانلود فیلتر شکن PrimeVPN برای اندروید

با شرایط حاکم بر اینترنت امروز انتخاب یک فیلتر شکن مناسب برای تمامی کاربران کاری بسیار سخت و دشوار است. چرا که با افزایش شدت محدودیت‌ های اینترنتی بسیاری از آن ها دچار افت کیفیت شده اند و حتی از کار افتاده ‌اند. یکی از این فیلتر شکن ‌ها که دیگر قادر به ارائه خدمات پرقدرت نیست، فیلتر شکن PrimeVPN می‌ باشد. که سرور هایش به دلیل شدت محدودیت ‌ها دیگر قادر به ارائه سرویس مانند قبل نیستند و این برنامه دچار افت کیفیت شدیدی شده است. به گونه ‌ای که بسیاری از کاربران دیگر استفاده از این برنامه را در دستور کار خود قرار نمی‌ دهند.

Screenshot image

علت افت کیفیت در فیلتر شکن PrimeVPN :

سرور هایی با سرعت پایین :

این برنامه دارای سرور های زیادی در سراسر نقاط جهان می‌ باشد. اما متاسفانه همانطور که گفته شد به دلیل افزایش محدودیت‌ های اینترنتی این سرور ها مانند قبل قادر به ارائه سرویس نمی ‌باشند. و متاسفانه سرعت به وجود آمده توسط این برنامه بسیار پایین است. به گونه ‌ای که قادر به دور زدن بسیاری از محدودیت‌ ها نیست و عملا بی مصرف است.

Screenshot image

امنیت خوب، برخلاف اتصال ضعیف

این برنامه از امنیت نسبتاً مناسبی برخوردار است. به گونه ‌ای که اگر اتصال شما برقرار می‌ شد و از کیفیت بالایی برخوردار می‌ بود. شما می‌ توانستید با خیالی راحت در اینترنت گشت و گذار کنید. چرا که این برنامه داده‌ های شما را هنگام انتقال رمزگذاری می‌ کند. همچنین برای احترام به شما و حفظ حریم خصوصیتان به هیچ عنوان هیچ گونه اطلاعاتی با اشخاص ثالث همرسانی نمی‌ شود. البته یک سری اطلاعات مانند فعالیت‌ های برنامه ذخیره می‌ شود که شما می‌ توانید درخواست حذف آن ها را بدهید.

ارائه خدمات نامحدود توسط برنامه PrimeVPN

استفاده از خدمات این برنامه هیچگونه محدودیتی ندارد. یعنی اگر شما می‌ توانستید از سرور های آن استفاده کنید. در هر ساعت از شبانه روز و به هر مقدار که می‌ خواستید، می‌ توانستید این کار را انجام دهید. بدون اینکه مشکلی برای شما به وجود بیاید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *