دانلود فیلتر شکن Vi VPN با لینک مستقیم


دانلود فیلتر شکن Vi VPN با لینک مستقیم

دانلود فیلتر شکن رایگان Vi VPN برای گوشی

تعداد فیلتر شکن ‌های موجود در بازار بسیار زیاد شده است اما همه آن ها از کیفیت مطلوب برخوردار نیستند. بنابراین شما باید حتماً یک فیلتر شکن مناسب داشته باشید. تا بتوانید با خیال راحت از آن برای دور زدن محدودیت‌ های اینترنتی استفاده کنید. یکی از فیلتر شکن ‌های ناشناخته در اینترنت Vi VPN می‌ باشد. که دارای ویژگی های زیر است:

سرعت بالای سرور ها:

سازندگان این برنامه ادعا می‌ کنند که این برنامه از قدرت بسیار بالایی برخوردار است و قادر است انواع محدودیت ‌ها را برای شما از بین ببرد. بنابراین حتماً باید از سرور های خوبی برخوردار باشد. سرور هایی که بتوانند قدرت و سرعت لازم را برای شما فراهم کنند. ضمن اینکه اتصال پایدار را داشته باشند تا شما بتوانید مرور یکنواخت در اینترنت را انجام دهید.

خدمات رایگان در برنامه Vi VPN:

گفتنی است که تمامی خدمات موجود در این برنامه به صورت رایگان به ما ارائه می‌ شود. بنابراین شما می‌ توانید به صورت کاملاً رایگان و بدون نیاز به پرداخت هزینه از یک فیلتر شکن قدرتمند برخوردار باشید.

Screenshot imageScreenshot imageScreenshot image

استفاده از Vi VPN بدون نیاز به ثبت نام :

شما برای برخورداری از خدمات موجود در این برنامه نیاز به پیکربندی و ثبت نام ندارید. بلکه می‌ توانید مستقیماً وارد برنامه شوید و از خدمات موجود در آن تنها با یک کلیک بر روی دکمه اتصال برخوردار شوید. و وارد دنیای بدون محدودیت اینترنت شوید.

تنها نقطه ضعف این فیلتر شکن درباره ویژگی های امنیتی:

این برنامه از تکنولوژی رمزگذاری اتصالات استفاده نمی‌ کند بنابراین داده‌ های شما هنگام انتقال رمزگذاری نمی‌ شوند. و امنیت سایبری شما تا حد زیادی پایین می‌ آید و آسیب پذیری شما در برابر خطرات احتمالی بسیار زیادتر می‌ شود. همچنین این برنامه ممکن است یک سری اطلاعات خصوصی را ذخیره کند. که با توجه به عدم رمزگذاری داده‌ ها این ویژگی بسیار خطرناک خواهد بود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *