دانلود فیلتر شکن پرسرعت Gig VPN نسخه جدید


دانلود فیلتر شکن پرسرعت Gig VPN نسخه جدید

دانلود گیگ وی پی ان با لینک مستقیم

یکی از فیلتر شکن‌ های جدید و با کیفیت در کشور، برنامه Gig VPN می‌ باشد. که شما به سادگی می‌ توانید این برنامه را به صورت رایگان بر روی دستگاه‌ های مختلف خود نصب کنید. پس از نصب، این فیلتر شکن سه امکان را برای شما فراهم می‌ کند تا بتوانید به آن ها بدون هیچ مشکلی دسترسی پیدا کنید:

۱_ دسترسی به سایت های بلاک شده: اولین امکانی که شما فراهم می‌ شود این است که با استفاده از این برنامه به راحتی می‌ توانید تمامی سایت‌ های ایرانی و خارجی که در کشورتان فیلتر هستند را به راحتی باز کنید. و خدمات موجود در آن ها را با آنبلاک کردن، برای خود دانلود کنید یا آن ها را به سادگی تماشا کنید.

۲_ گشت و گذار آزادانه در اینترنت: علاوه بر آن، این فیلتر شکن به شما این امکان را می‌ دهد تا بتوانید به صورت آزادانه در سرتاسر اینترنت گشت و گذار کنید. و فعالیت‌ های دلخواهتان را بدون هیچ محدودیتی انجام دهید. یعنی می‌ توانید وارد هر وب سایت یا برنامه‌ای شوید و از خدمات موجود در آن ها بدون فیلتر و سانسور استفاده کنید.

۳_ تماشای ویدیوها بدون سانسور: یکی دیگر از کارهایی که شما می‌ توانید با این فیلتر شکن پرسرعت و جدید انجام دهید. تماشای آنلاین ویدیو های دلخواهتان می‌ باشد. که یا می‌ توانید از سایت‌ های مخصوص فیلم و یا از برنامه‌ های مختص فیلم مانند یوتیوب و نتفلیکس استفاده کنید. و ویدیو های مورد نظرتان را بدون سانسور و با بالاترین کیفیت تماشا یا دانلود کنید.

Screenshot image

اتصال راحت به سرور های جهانی فیلتر شکن Gig VPN

انجام تمام فعالیت‌‌ های گفته شده تنها با سرور های پرسرعت این برنامه امکان‌ پذیر می‌ شود. یعنی به خاطر اتصال به سرور های این برنامه شما می‌ توانید هر نوع فیلترینگ و محدودیتی را در کشور خود از بین ببرید و به موارد دلخواه خود دسترسی پیدا کنید.
به دلیل اینکه اتصال به این برنامه راحت می‌ باشد تمامی کاربران به راحتی می‌ توانند به این فیلتر شکن، یعنی به سرور های پرسرعت این برنامه متصل شوند. و فعالیت‌ های دلخواهشان را بدون پرداخت هزینه انجام دهند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *