دانلود فیلتر شکن رایگان Cap VPN با لینک مستقیم


دانلود فیلتر شکن رایگان Cap VPN با لینک مستقیم

نصب فیلتر شکن جدید Cap VPN برای اندروید

اگر به دنبال ابزاری مناسب به منظور گشت و گذار در اینترنت به صورت آزادانه هستید. تا بتوانید با مشکل محدودیت‌ های اینترنتی دست و پنجه نرم کنید، می‌ توانید از فیلتر شکن Cap VPN استفاده کنید. شما می‌ توانید این فیلتر شکن را به راحتی از طریق گوگل پلی دانلود و نصب کنید و از خدمات موجود در آن برخوردار شوید.

چهار ویژگی اصلی در فیلتر شکن Cap VPN با توضیحات مختصر:

برخورداری از سرور های جهانی

این برنامه از سرور های جهانی برخوردار است که در سراسر نقاط جهان پراکنده شده اند. در نتیجه شما می‌ توانید به راحتی به یکی از آن ها متصل شوید. تا از قدرت لازم به منظور دور زدن انواع محدودیت‌ ها و استفاده از خدمات موجود در سایت‌ ها و برنامه ‌های فیلتر شده برخوردار شوید.

Screenshot image

مناسب برای انجام بازی

به دلیل کیفیت بالای سرور های این برنامه و همچنین پینگ پایین، این فیلتر شکن گزینه مناسبی برای انجام بازی‌ های آنلاین در سراسر کشور می‌ باشد. چرا که قادر است به شما تجربه عالی و بدون دردسر از یک گیم پلی سریع، روان و بدون تاخیر را هدیه کند.

Screenshot image

پنهان کردن موقعیت مکانی

به دلیل اینکه این برنامه هنگام استفاده شما از این برنامه موقعیت جغرافیایی اصلیتان را پنهان می‌ کند. امکان مروری ناشناس برای شما فراهم می‌ شود. یعنی شما می‌ توانید بدون اینکه هیچ کدام از فعالیت‌ های آنلاین شما قابل ردیابی و شناسایی باشد. در اینترنت گشت و گذار کنید و از انواع خدمات برخوردار شوید.

حریم خصوصی ایمن

هنگامی که از این برنامه استفاده می‌ کنید، حریم خصوصی شما در امنیت کامل خواهد بود. چرا که این برنامه به هیچ عنوان هیچ گونه اطلاعاتی از شما را ذخیره نمی‌ کند. همچنین تحت هیچ شرایطی اطلاعات شما را با اشخاص ثالث به اشتراک نخواهد گذاشت.

این برنامه به طور کلی بیش از ۵۰۰۰ بار توسط کاربران مختلف از گوگل پلی دانلود و نصب شده است. و توانسته است امتیاز متوسط رو به پایین ۳.۸ را از آن ها دریافت کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *