دانلود فیلتر شکن Share VPN نسخه اصلی


دانلود فیلتر شکن Share VPN نسخه اصلی

دانلود برنامه Share VPN برای ویندوز

به دلیل تقاضای کاربران، روزانه تعداد فیلتر شکن‌ های جدید بیشتر می‌ شود و با سرعت‌ های مختلف فیلتر شکن هایی به بازار ارائه می‌ شوند. که ما می‌ توانیم آن ها را با یکدیگر مقایسه کنیم و فیلتر شکنی مناسب برای دستگاه خود نصب کنیم. یکی از این فیلتر شکن‌ های جدید که تازه هم وارد بازار شده است برنامه Share VPN می‌ باشد. که تاکنون توانسته است نظر کاربران را به خود جلب کند و این موضوع به خاطر خدمات با کیفیتی است که این برنامه در اختیار شما می‌ گذارد. تا بتوانید با استفاده از آن فیلترینگ‌ ها را دور بزنید.

اتصال آسان به سرور های Share VPN با نمایش اطلاعات کامل

متصل شدن به سرور های این برنامه به صورت خودکار انجام می‌ شود که هم در زمان ما صرفه‌ جویی می‌ شود و هم می‌ توانیم به پرسرعت‌ ترین سرور این برنامه متصل شویم. تا بتوانیم قوی‌ ترین محدودیت‌ ها را از بین ببریم.
البته این برنامه فعالیت‌ های ما و سرعت سرورمان را نمایش می‌ دهد. که می‌ توانیم متوجه شویم که با این برنامه چه کارهایی انجام داده‌ایم.

Screenshot image

فعالیت های قابل انجام با اتصال به برنامه Share VPN

اولین کاری که شما می‌ توانید با استفاده از این فیلتر شکن انجام دهید دسترسی به تمامی سایت‌ ها بدون هیچ فیلتر و سانسوری می‌ باشد. چون این برنامه به ما این امکان را می‌ دهد تا بتوانیم قفل هر سایتی را به راحتی باز کنیم.
دومین کاری که می‌ توانیم با این برنامه انجام دهیم دسترسی به برنامه‌ های مورد نظر خود در کشور و نصب و استفاده رایگان از آن ها می‌ باشد .
علاوه بر آن این فیلتر شکن به ما کمک می‌ کند تا بتوانیم هر نوع بازی را برای خود نصب کنیم. و به صورت آنلاین با کاهش پینگ خود بازی‌ های دلخواهمان را انجام دهیم و از آن ها لذت ببریم.

Screenshot image

روش پنهان کردن آدرس IP کشور ما

وقتی به سرور های این برنامه متصل می‌ شویم، به صورت خودکار آدرس آن کشور به عنوان موقعیت مکانی ما قرار داده می‌ شود. در این صورت افرادی اگر بخواهند ما را ردیابی یا شناسایی کنند، آدرس آن کشور برایشان نمایش داده می‌ شوند. و هیچگاه متوجه نخواهند شد که کشور اصلی ما در کجا است. بنابراین این برنامه هم از ردیابی شدن ما جلوگیری می کند. و هم به هیچ عنوان نمی‌ گذارد کسی به اطلاعات خصوصی موجود در دستگاه ما دسترسی پیدا کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *