نصب فیلتر شکن JB VPN Pro برای دستگاه های اندرویدی


نصب فیلتر شکن JB VPN Pro برای دستگاه های اندرویدی

دانلود برنامه JB VPN Pro به همراه آموزش استفاده از فیلتر شکن

امروزه همه ی کاربران نیاز به فیلتر شکنی دارند که از قدرت بالا برخوردار باشد. چرا که شدت پیدا کردن محدودیت‌ های اینترنتی باعث شده است. که بسیاری از خدمات اینترنت بین المللی از دسترس کاربران خارج شوند. بنابراین فیلتر شکنی مانند JB VPN Pro ابزاری بسیار ضروری و کاربردی خواهد بود.

سرور های قوی و کاربردی

از آنجایی که سرور های این برنامه همگی از کیفیت بالا برخوردار هستند و می‌ توانند به شما برای دور زدن انواع محدودیت‌ ها کمک کنند. این فیلتر شکن برای شما گزینه مناسب خواهد بود. و شما می‌ توانید هنگام استفاده از این برنامه بدون هیچ مشکلی از خدمات فیلتر شده به راحتی استفاده کنید.

رابط کاربری ساده و آسان برنامه JB VPN Pro

این برنامه برای راحتی کار کاربران خود یک رابط کاربری بینظیر و ساده را در نظر گرفته است. تا آن ها بتوانند بدون هیچ مشکلی و تنها با چند کلیک ساده از خدمات بین المللی با برقراری یک اتصال پایدار و پرقدرت استفاده کنند.

قابلیت تست سرعت در فیلتر شکن JB VPN Pro

این برنامه دارای قابلیت تست سرعت می ‌باشد. که به شما این امکان را خواهد داد بتوانید بدون هیچ مشکلی و با کمک این قابلیت سرور های مناسب با اینترنت خود را انتخاب کنید.
کارکرد این ویژگی بدین صورت است که شما پس از برقراری اتصال می‌ توانید به کمک این ویژگی سرعت خود را اندازه ‌گیری کنید. تا پس از انجام این تست بتوانید بهترین سرور را انتخاب کنید.

مرور ناشناس به دلیل مخفی شدن موقعیت مکانی

شما می‌ توانید به راحتی به کمک این برنامه یک مرور ناشناس را تجربه کنید. چرا که وقتی به سرور های آن متصل می‌ شوید. موقعیت جغرافیایی اصلی شما پنهان خواهد شد. و با یک آی پی جعلی جایگزین می‌ شود. بدین ترتیب می‌ توانید بدون هیچ مشکلی و بدون نگرانی از ردیابی شدن فعالیت‌ هایتان، در اینترنت جستجو کنید.

این برنامه به دلیل کیفیت بالایی که دارد توانسته است امتیاز مناسب ۴.۲ را از کاربران  دریافت کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *