چگونگی دانلود TZXVPN برای استفاده از بازی های فیلتر شده


چگونگی دانلود TZXVPN برای استفاده از بازی های فیلتر شده

نصب وی پی ان TZXVPN با لینک مستقیم برای گوشی شیائومی ردمی

یکی دیگر از فیلتر شکن‌ های نوپا موجود در بازار که از قدرت بالا و خدمات ویژه ‌ای برخوردار است، فیلتر شکن TZXVPN نام دارد. نکته ‌ای که در مورد این فیلتر شکن وجود دارد این است که شما نمی ‌توانید از آن برای رفع انسداد محدودیت‌ ها در ایران استفاده کنید. چرا که قدرت آن هم اکنون آنقدر بالا نیست که بتواند بر شدت محدودیت ‌های اینترنت ایران غلبه کند.

ویژگی های فیلتر شکن TZXVPN

۱- تست سرعت اتصال

همانطور که گفته شد این برنامه از قابلیت‌ های ویژه‌ای برخوردار است. یکی از قابلیت ‌های این برنامه که هر فیلتر شکنی از آن برخوردار نمی‌ باشد. قابلیت تست سرعت اتصال می‌ باشد.
اگر هنگامی که از این برنامه استفاده می‌ کنید اتصال شما برقرار شد. می‌ توانید به کمک این ویژگی هم سرعت آپلود و هم سرعت دانلود خود را اندازه ‌گیری کنید. ضمن اینکه می‌ توانید پینگ خود هنگام اتصال به سرور مورد نظرتان را مشاهده کنید. و از این طریق می‌ توانید بهترین انتخاب را برای سرور داشته باشید.

۲- قابلیت افزایش سرعت

همچنین برنامه TZXVPN علاوه بر ویژگی اندازه گیری سرعت، ویژگی دیگری دارد. که بسیار کاربردی نیز می‌ باشد و آن هم افزایش سرعت دستگاه شما می‌ باشد.

۳- دور زدن محدودیت های سایت ها و برنامه های فیلتر شده

شما می ‌توانید به کمک این برنامه از سد محدودیت‌ های اعمال شده بر سایت ‌ها و برنامه‌ های مختلف عبور کنید. و به راحتی به خدمات مورد نیازتان در این سایت ها و برنامه ها دسترسی پیدا کنید.

۴- حریم خصوصی مطمئن در برنامه TZXVPN

این برنامه امنیت حریم خصوصی شما را در لول بالایی قرار می‌ دهد. چرا که به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی اطلاعات و سوابق مرور شما را در اختیار اشخاص ثالث قرار نمی‌ دهد. و به همین دلیل هیچکس نمی ‌تواند بر فعالیت ‌های شما نظارت کند.

۵-مرور ناشناس در اینترنت

شما به کمک این برنامه می‌ توانید به راحتی در اینترنت بدون اینکه هیچ کدام از فعالیت‌ های شما قابل ردیابی و شناسایی باشد، گشت و گذار کنید. چرا که وقتی از این برنامه استفاده می‌ کنید و به سرور های آن متصل می‌ شوید. این برنامه موقعیت جغرافیایی اصلی شما را با یک آی پی جعلی جایگزین می کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *