دانلود نرم افزار ارائه دهنده وی پی ان Piano VPN جدید


دانلود نرم افزار ارائه دهنده وی پی ان Piano VPN جدید

دریافت فیلتر شکن قوی و پرسرعت Piano VPN از طریق گوگل پلی

اگر به دنبال فیلتر شکنی هستید که بتوانید به کمک آن بر انواع محدودیت ‌های اینترنتی غلبه کنید. و به سادگی به خدمات مورد نیازتان که تا پیش از استفاده از یک فیلتر شکن مطمئن محروم بودید، دسترسی پیدا کنید.
فیلتر شکن Piano VPN بهترین گزینه برای شما خواهد بود. چرا که دارای خدمات بسیار باکیفیت و سریع می‌ باشد. که می‌ تواند به شما امکان دسترسی آزادانه به اینترنت را بدهد.

دسترسی آسان به سرور های سریع و باکیفیت Piano VPN

سرور هایی که این برنامه از آن ها استفاده می‌ کند، بسیار باکیفیت می‌ باشند. ضمن اینکه تعداد آن ها بسیار بالا است. به طوری که در کشور آمریکا به تنهایی دارای بیش از ۱۰ سرور مختلف می‌ باشد. این ویژگی باعث می‌ شود که هم ترافیک کاربران بر روی یک سرور اعمال نشود. و هم اینکه دسترسی ما به خدمات وی پی ان وسیع تر باشد.

طریقه استفاده از قابلیت اتصال خودکار

می‌ توان گفت یکی دیگر از ویژگی‌ های خوب این برنامه استفاده آسان از آن می‌ باشد. در واقع شما می‌ توانید به کمک رابط کاربری ساده و کاربردی این برنامه بدون اینکه دچار گیج شدن شوید به راحتی از این برنامه برای دور زدن محدودیت ‌ها استفاده کنید.
تنها کاری که می‌ بایست انجام دهید این است که بر روی دکمه اتصال ضربه بزنید. تا اتصال شما به صورت کاملاً اتوماتیک به سرورهای این برنامه صورت بگیرد.

روش اتصال دستی به سرورهای برنامه Piano VPN

گفتنی است شما از طریق اتصال دستی نیز می‌ توانید به سرور های این برنامه متصل شوید. برای این کار کافی است از طریق منوی موجود در این برنامه وارد لیست سرور ها شوید. و با توجه به پینگ نمایش داده شده در زیر سرور ها گزینه مورد نظر خود را انتخاب و با کلیک بر روی آن، متصل شوید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *