دانلود DubkiVPN با لینک مستقیم برای گوشی


دانلود DubkiVPN با لینک مستقیم برای گوشی

نصب ابزار DubkiVPN برای کامپیوتر

برنامه DubkiVPN یکی از فیلتر شکن ‌های موجود در بازار است که می‌ تواند قدرت و سرعت بسیار بالایی را به شما هدیه کند. تا بتوانید بر انواع محدودیت‌ های اینترنتی غلبه کنید. و با دور زدن آن ها به محتوای مورد نیازتان در سریع ترین زمان ممکن دسترسی پیدا کنید.

فیلتر شکن DubkiVPN را باید از کجا دانلود کرد؟

این برنامه فعلاً تنها برای گوشی ‌های اندرویدی به بازار ارائه شده است. و یکی از فیلتر شکن ‌های موجود در گوگل پلی است. پس شما می‌ توانید به راحتی با مراجعه به گوگل پلی، این برنامه تازه نفس را دانلود کنید.

Screenshot image

۱_ سرعت بالای سرور ها

از آنجایی که این برنامه بسیار تازه نفس می‌ باشد و به تازگی به بازار ارائه شده است. تعداد کاربرانش به بیش از هزار عدد تجاوز نمی‌ کند. این موضوع باعث می‌ شود که سرور های این برنامه بتوانند یک اتصال پرسرعت و پایدار را برای شما به ارمغان بیاورد.
چرا که تعداد کاربران این برنامه به هزار عدد نیز نمی‌ رسد و به همین دلیل هیچ ترافیک زیادی بر سرور ها اعمال نخواهد شد و شما می توانید بدون افت سرعت از برنامه استفاده کنید.

۲_ دارای خدمات رایگان

خدمات رایگان است که به شما این امکان را می‌ دهد بدون پرداخت هیچگونه هزینه ‌ای از خدمات وی پی ان استفاده کنید. و از اینترنت نامحدود و جهانی لذت ببرید.

۳_ دریافت امنیت مناسب در برنامه DubkiVPN

این برنامه از امنیت مناسبی برخوردار است و برای افزایش رضایت کاربران از بهترین خدمات امنیتی استفاده می‌ کند. تا شما بتوانید در بستر کاملاً مطمئن به گشت و گذار در اینترنت بپردازید.

۴_ محیط کاربری آسان

استفاده از خدمات موجود در این برنامه کاری بسیار ساده و آسان می‌ باشد. چرا که رابط کاربری آن مانند بسیاری از فیلتر شکن‌ های موجود در بازار به گونه ‌ای طراحی شده است. که شما بتوانید به راحتی و تنها با چند کلیک ساده به سرور هایش متصل شوید.

Screenshot image


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *