روش فعال کردن رایگان وی پی ان TRUMPET VPN V2ray


روش فعال کردن رایگان وی پی ان TRUMPET VPN V2ray

دانلود فیلتر شکن TRUMPET VPN برای موبایل آیفون

یکی از بهترین گزینه ‌های موجود در اینترنت برای کاربرانی که در کشور ایران هستند و به دنبال خدمات وی پی ان با کیفیت مناسب هستند برنامه TRUMPET VPN V2ray می باشد. شما می‌ توانید این وی پی ان قدرتمند و سریع را به راحتی بر روی دستگاه اندرویدی خود از طریق معتبر ترین مرجع دانلود برنامه‌ های اندرویدی نصب کنید. و از خدمات با کیفیت و بی نظیرش بهره مند شوید.

انتخاب زبان فارسی یا خارجی

پس از نصب این وی پی ان وقتی برای اولین بار که آن را اجرا می‌ کنید. به شما زبان ‌های مختلفی را نمایش می‌ دهد که از شما می‌ خواهد زبان برنامه را با توجه به گزینه‌ های موجود انتخاب کنید. این ویژگی به شما این امکان را می‌ دهد به راحتی با انتخاب زبان مناسب از خدمات این vpn بهره مند شوید.

ایجاد اتصال با یک کلیک + آموزش تصویری

برای فعال سازی این فیلترشکن تنها یک کلیک کافی است. چرا که این برنامه دارای قابلیت اتصال خودکار .است که امکان انتخاب اتوماتیک سرور ها را به شما می‌ دهد

تغییر لوکیشن واقعی توسط TRUMPET VPN V2ray

این وی پی ان از معدود فیلتر شکن ‌هایی است که به صورت واقعی امکان مرور ناشناس در اینترنت را برای شما فراهم می‌ کند. چرا که هنگام برقراری اتصال موقعیت جهانی شما پنهان می‌ شود و آی‌ پی سروری که به آن متصل شده‌ اید جایگزین آن می‌ شود. بدین ترتیب می‌ توانید بدون ردیابی و شناسایی شدن در اینترنت به صورت آنلاین فعالیت کنید.

دارای بهترین سیستم پشتیبانی

این برنامه همچنین قابلیت پشتیبانی را دارد. که به شما این امکان را می‌ دهد به راحتی از تمامی خدمات برنامه استفاده کنید. و هرجا که به سوال و پاسخ نیاز داشتید با تیم پشتیبانی برنامه تماس برقرار کنید.

توضیحات کامل درباره روند اتصال توسط فیلتر شکن TRUMPET VPN

همانطور که در فیلم قابل مشاهده بود زمانی که می‌ خواهید این برنامه را فعال کنید آموزش اتصال به شما داده می‌ شود. برای متصل شدن به سرور های این برنامه کافیست وارد لیست سرور ها شوید و با توجه به اینترنتی که در اختیار دارید. سرور را انتخاب کنید و بر روی آن کلیک کنید. پس از انجام این کار برنامه اتصال شما را ارزیابی می‌ کند و اگر مناسب باشد آن را برقرار می‌ کند. و سپس اطلاعات لازم در مورد اتصال برقرار شده را به شما می‌ دهد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *