اموزش اتصال پایدار و قوی به steganos vpn


اموزش اتصال پایدار و قوی به steganos vpn

نحوه ی اتصال پایدار به steganos vpn

در خصوص اینکه چه فیلتر شکنی را بر روی دستگاه‌ های خود نصب کنید تا بتوانید از خدمات عالی و با کیفیت استفاده کنید. ما این پست را برای شما قرار داده‌ایم تا بتوانید فیلتر شکنsteganos VPN را بر روی دستگاه‌ های اندرویدی و مختلف خود نصب کنید. و با استفاده از خدمات نامحدود این برنامه به موارد دلخواه خود که فیلتر شده‌اند دسترسی پیدا کنید.

اتصال راحت با لمس کردن گزینه start

برای اینکه بتوانید در کوتاه‌ ترین زمان ممکن اتصال خود را به فیلتر شکن پرسرعت  VPN steganosایجاد کنید. فقط کافی است بر روی گزینه‌ای که در این برنامه وجود دارد و کلمه استارت بر روی آن نوشته شده است ضربه بزنید. و منتظر بمانید تا به یکی از سرور های پرسرعت این برنامه متصل شوید.وقتی که اتصال شما به یکی از سرور های خارجی این برنامه ایجاد شود موقعیت مکانی شما هم به همان کشور تغییر پیدا می‌ کند. در این صورت علاوه بر اینکه می‌ توانید تمام برنامه‌ های خارجی را به راحتی باز کنید. می‌ توانید از ردیابی شدن خود در اینترنت جلوگیری کنید.

فیلتر شکنsteganos اتصال با انواع اینترنت

همانطور که در بالاتر به این موضوع اشاره شد یکی از ویژگی‌ های عالی که این برنامه دارد این است که با انواع اینترنت‌ ها سازگاری دارد. و ما می‌ توانیم با ایرانسل، رایتل و همراه اول به این فیلتر شکن پرقدرت متصل شویم

فیلترشکنsteganos مخفی شدن IP

ویژگی عالی که این فیلتر شکن دارد این است که موقعیت مکانی ما را کاملاً از دید افراد ناشناس پنهان می‌ کند و این کار را با تغییر دادن آدرس آی پی کشور ما که همان ایران است انجام می‌ دهد.

فیلتر شکنsteganos اتصال به سرور های پر سرعت

این فیلتر شکن به صورت اتوماتیک کشور شما را تشخیص خواهد داد و شما را به نزدیک ترین و سریع ترین سرور متصل خواهد کرد.همچنین می‌توانید سرور مورد نظرتان را انتخاب و‌بر روی آن کلیک کنید تا اتصالی ایمن برای شما برقرار شود . در نتیجه اتصال شما بسیار سریع تر از دیگر وی پی ان ها و پروکسی ها خواهد بود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *