دانلود فیلترشکن پرسرعت تهران Tehran VPN + مود


دانلود فیلترشکن پرسرعت تهران Tehran VPN + مود 

دانلود فیلترشکن تهران برای آیفون

هر کاربری که از گوشیش سیستم عامل اندرویده اگه برای گوشی خود دنبال یک فیلترشکن بسیار عالی باشه حتما باید فیلترشکن Tehran VPN را امتحان کنه چراکه این فیلترشکن با قابلیت های بسیار جذاب و خارق العاده که در اختیار شما قرار میده شما رو مجذوب خودش می‌کنه که با همین ویژگی ها تونسته به خوبی نظرات مثبت کاربران رو به خودش اختصاص بده!

مطمئنم شما تا الان به عالمه فیلترشکن داشتی و شاید فکر کنی این فیلترشکن هم مثل همون قبلیاست باید بگم که دوست عزیزم الان که دارم این پست رو برای شما آماده میکنم فیدبک های خوبی از سوی این وی پی ان گزارش شده و کاربران راضی هستند متاسفانه به دلیل شرایط سخت فیلترینگ امکان داره فیلترشکن از کار بی افته در این صورت حتما فیلترشکن رو آپدیت کنید تا از سرور های جدید بهرمند بشید!

ویژگی از فیلترشکن تهران برای اندروید 👇

سرعت بالا در دانلود

یکی از ویژگی های بارز این برنامه که از سوی کاربران گزارش شده سرعت بالای اون در دانلوده که نیاز خیلی ها از ماها واقعا همینه! پس اگه زیاد دانلود می‌کنی و به فیلترشکن نیاز داری از این وی پی ان به راحتی عبور نکن😉

سرور های پایدار و زیاد

ویژگی دیگه این برنامه داشتن سرور های قوی و پایدار به تعداد فراوانه که وقتی یکی از سرور ها کند میشه خیلی سریع سرور قوی تر جایگزین اون میشه که دیگه وقت شمارو برای پیدا کردن سرور نمیگیره هم‌چنین دقت کنید که برای استفاده از این فیلترشکن با سرعت بالا حتما اون رو آپدیت کنید!

بروزرسانی های مکرر

همینجور که توی مورد بالا بهش اشاره کردم وقتی یه فیلترشکن آپدیت میده سرور های جدیدی رو برای شما قرار میده که میتونید از اونا استفاده کنید و وقتی یه فیلترشکن بروزرسانی های پی در پی داره سرور های اون همیشه پرسرعت و قوی باقی می‌مانند تهران وی پی ان هم جز همون فیلترشکن هاست🔥

این برنامه به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، از حالت انتشار خارج شده است


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *