دانلود فیلترشکن پرسرعت همیشگی برای اندروید


دانلود فیلترشکن پرسرعت همیشگی برای اندروید

فیلترشکن قوی همیشگی

باسلام خدمت همه شما عزیزان دل، می‌دونم چقدر براتون سخته که مدام فیلترشکن خودتون رو عوض کنید و مدام ترس داشته باشید که اگر فیلترشکن رو قطع کنم دیگه وصل نمیشه. ما اینجا هستیم تا با معرفی فیلترشکن های خوب و روز دنیا این مشکل رو برطرف کنیم. فیلترشکنی که امروز قصد معرفی شو داریم فیلترشکن همیشگی هست که انصافا تو این مدت خیلی محبوب شده است.

فیلترشکن Hamishegi یکی از بهترین فیلترشکن ها تو ایران هست که اینو به شخصه دارم میگم چون خودم دارم از همین فیلترشکن استفاده میکنم. شما برای اینکه بتونید وارد کوچیک ترین برنامه گوشی خودتون بشید نیاز به فیلترشکن هست. برای اینکه بتونید وارد هر برنامه و بازی بشید نیاز به Hamishegi VPN هست و ما اینجا هستیم تا این رو به شما معرفی کنیم.

برای اینکه وارد این وی پی ان بشید اصلا استرس نداشته باشید و نیازی نیست تا پروسه های زیادی رو طی کنید فقط باید وارد برنامه بشید و روی دکمه مورد نظر کلیک کنید. اگرم خدایی نکرده وصل نشد اصلا هول نکنید فقط باید سرور وی پی ان رو تغییر بدید به همین راحتی☺️


فیلترشکن همیشگی


راستی سازندگان این فیلترشکن که MonoTelDev نام دارند تمام تلاش خودشون رو میکنند تا یک دقیقه هم این فیلترشکن قطع نشه و با بروزرسانی های به موقع خودشون مانع از اینکار میشوند.

یک خبر خوب هم بدم برای کسانی که آیفون دارند، فیلترشکن همیشگی برای آیفون هم در دسترس عموم قرار دارد و میتونید هرچه سریعتر تر دانلودش کنید.

خیلی از افراد تو اینترنت دنبال فیلترشکنی هستند که علاوه بر اندروید بر روی کامپیوتر هم کار کند حالا می‌خوام این آرزو رو برآورده کنم چون فیلترشکن همیشگی برای کامپیوتر هم دردسترس قرار دارد و میتونید نصبش کنید.

خب دیگه فکر کنم مقصودم رو به شما عزیزان رسوندم و امیدوارم فهمیده باشید که این فیلترشکن همانند فیلترشکن های پولی سرعت و کیفیت بالایی دارد و می‌تواند اکثر نیاز های شما رو برآورده کند.

نمره در گوگل پلی: ۴,۵

تعداد دفعات دانلود: ۱۰۰ هزار

این برنامه به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، از حالت انتشار خارج شده است


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *