دانلود فیلترشکن پرسرعت Box VPN برای اندروید


دانلود فیلترشکن پرسرعت Box VPN برای اندروید

دانلود فیلترشکن قوی Box VPN

سلام خدمت همه عزیزانی که همراه همیشگی get Android هستند، امروز اومدیم یکی از مشکلات اساسی شما عزیزان رو حل کنیم. مشکلی که امروز قصد برطرف کردن آن را داریم دسترسی به فیلترشکن خوب و بدون قطعی است. می‌دونم چقدر رنج میکشید تا یک فیلترشکن خوب پیدا کنید و مدام استرس دارید قطع نشه و از دسترس خارج نشه. امروز با پیشنهاد فیلترشکن Box VPN  همراه شما خواهیم بود، این فیلترشکن هر آن چیزی که شما بهش نیاز دارید رو دارا است.

خیلی از افراد اصلا حوصله ندارند دنبال فیلترشکن خوب برگردند و مدام درحال عوض کردن فیلترشکن خودشون هستند. اما ما می‌خواهیم این مشکل رو برای اونا حل کنیم چون Box VPN اصلا قطع نمیشه میگی نه خودت امتحان کن ببین😉

ما تمام تلاش خودمون رو میکنیم تا شما هیچ مشکلی نداشته باشید و بتونیم یک مشکلی رو براتون برطرف کنیم. فیلترشکن مورد نظر از سرعت مورد اعتماد هست چون خودم ازش استفاده میکنم و اصلا زمان زیادی رو صرف وصل کردنش نخواهید کرد.


Box VPN


شما میتونید به امنیت این برنامه اطمینان کنید چون جوری که این برنامه از اطلاعات شما حفاظت می‌کنه پلیس های عزیز از مردم حفاظت نمی کنند😅مخلص پلیس ها هم هستیم 🌹

محیط برنامه جوری طراحی شده است که شما بتونید به راحتی از برنامه استفاده کنید و اصلا برای اتصال به مشکل نخواهید خورد.

از ویژگی های دیگر این برنامه نگم که سرور های قدرتمندی که داره اصلا نیازی به سرور های پولی نیست و شما میتونید برای اتصال سریع تر و سرعت بالاتر سرور های خود را عوض کنید. تیم نرم افزاری Mb Devoleper Team مدام در تلاش است و با بروزرسانی به موقع خود نمی‌گذارد ایرادی در برنامه دیده شود.

راستی یک خبر خوب هم بدم به آیفون دارای عزیز فیلترشکن Box VPN برای آیفون هم در دسترس قرار دارد و شما میتوانید آن را دانلود کنید.


این برنامه به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، از حالت انتشار خارج شده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *