دانلود فیلترشکن پرسرعت MunVPN برای اندروید


دانلود فیلترشکن پرسرعت MunVPN برای اندروید

فیلترشکن قوی MunVPN

فیلترشکن یکی از پرکاربرد ترین برنامه هایی است که در حال حاضر بین مردم مورد استفاده قرار دارد. امروزه با تحریم های بسیاری وجود داره نیازمند یک فیلترشکن پرسرعت هستیم ولی پیدا کردن چنین وی پی ان هایی کار آسانی هم نیست. ما اینجا هستیم تا این مشکل رو برای شما عزیزان برطرف کنیم، فیلترشکن MunVPN که شاید اسمش رو شنیده باشید یکی از بهترین و پرطرفدارترین فیلترشکن های حال حاضر است.

خیلی از شما شاید بگید اوایل خوب کار میکند و بعد مدتی از کار میفته ولی اینطور نیست چون این فیلترشکن پای قوای که داده هست و تمام تلاشش رو می‌کنه که فیلترشکن نقصی  نداشته باشه. خیلی سخت هست که به فیلترشکنی اعتماد کنید ولی اینبار رو به ما اعتماد کنید و از فیلترشکن MunVPN استفاده کنید.

فیلترشکن مورد نظر جوری طراحی شده است که شما اصلا راه سختی رو برای اتصال طی نمی کنید و فقط باید روی دکمه استارت کلیک کنید. برای اینکه سرعت اتصال و عملکرد آن بالا باشد سرور های قدرتمندی بکار رفته است. برای راحتی شما هم بطور دستی و هم بطور اتومات سرور ها تغییر می کنند تا مشکلی در عملکرد خودش نداشته باشه.


MunVPN


از امنیت بالای این فیلترشکن نگم امنیتش از بانک مرکزی هم بیشتر هست و اصلا نمی گذاره اطلاعات شما دست افراد ناشناس و سودجو بیفتد. برای اینکه در هر زمان بهترین باشند در بازه زمانی مختلف بروزرسانی میشود و به قابلیت های آن اضافه میشود.

اگر قصد دارید فیلترشکن بخرید و از سرور های پولی استفاده کنید قبلش از این فیلترشکن استفاده کنید اگر راضی نبودید میتونید سرور های پولی خود این برنامه رو بخرید. یعنی شما اگر از سرور رایگان راضی نبودید بازم راهی برای دور زدن فیلترینگ هست اما دومین راه پولی هست. ما به شما اطمینان می‌دهیم که نیازی به سرور پولی نیست و سرور های رایگان خودشون شما رو حیرت زده میکنند.

در آخر پست تشکری ویژه هم بکنیم از سازندگان این برنامه که تیم نرم‌افزاری Mun Develop زحمت طراحی این فیلترشکن رو کشیده است.


این برنامه به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، از حالت انتشار خارج شده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *