دانلود فیلتر شکن تارا برای تماشای فیلم 


دانلود فیلتر شکن تارا برای تماشای فیلم

نحوه ی اتصال فیلتر شکن پایدار تارا

یکی از برنامه‌ های پرکاربرد در کشور ما فیلتر شکن‌ ها هستند که البته نصب بهترین نوع آن ها برای ما مهم است. چون اگر فیلتر شکن بی‌کیفیت نصب کنیم علاوه بر اینکه نمی‌ توانیم به خدمات مورد نیازمان دسترسی پیدا کنیم، امنیت ما نیز به خطر می‌افتد.بنابراین بهتر است فیلتر شکنی قوی مانند برنامه تارا را بر روی دستگاه‌ های خود نصب کنیم. تا بتوانیم به وسیله آن به خدمات مورد نیازمان در کشور دسترسی پیدا کنیم.برای استفاده از این برنامه تنها کافی است بر روی گزینه اتصال خودکار کلیک کنید تا به سروری پایدار و قوی متصل شوید.

فیلتر شکن تارا با حذف داده های ذخیره شده

امنیت حریم خصوصی شما موضوعی بسیار مهم و ضروری است. که اگر یک فیلتر شکن آن را رعایت نکند نمی‌ توانید از خدمات جهانی با خیال راحت استفاده کنید.اما این برنامه برای اینکه بتواند خیال شما را از بابت حریم خصوصیتان راحت کند اقدامات گوناگونی را در نظر گرفته است. ضمن اینکه قابلیتی را ایجاد کرده است که شما می‌ توانید به راحتی داده‌ های ذخیره شده در این برنامه را حذف کنید. تا آسیب پذیری شما در برابر خطرات احتمالی تا حد زیادی کاهش پیدا کند و بتوانید مروری مطمئن و به دور از نظارت را داشته باشید.

سرعت بالای فیلتر شکن تارا

این برنامه به واسطه ی سرور های بینظیری که در سراسر دنیا و کشور های مختلف دارد از سرعت بالایی برخوردار است. این سرور ها سرعت اتصال و پهنای باند شما را افزایش میدهد و بالا ترین سرعت ممکن را برای شما فراهم میکنند.

فیلتر شکن تارا میزان مصرف اینترنت

به دلیل اینکه فیلتر شکن‌ ها مقدار زیادی اینترنت مصرف می‌ کنند خیلی از افراد با این موضوع مشکل دارند. اما خصوصیت خوبی که این فیلتر شکن دارد این است که اینترنت زیادی از شما دریافت نمی‌ کند و فقط مقداری که شما در اینترنت مرور می‌ کنید، از اینترنتتان مصرف می‌ شود. و این برنامه به خاطر اینکه شما از مقدار مصرف اینترنت خود در اینترنت آگاه شوید، به صورت داده‌ های دانلود و آپلود شده در صفحه اصلی خود نمایش می‌ دهد. تا بتوانید مقدار آن را متوجه شوید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *