دانلود فیلترشکن راحت و قوی برای اندروید لینک مستقیم

فیلترشکن سالم و قوی

این روز ها پیدا کردن یک فیلترشکن راحت و قوی کار آسونی نیست. هر روز وی پی ان های روز قبلی فیلتر میشن و باید دنبال ابزار های جدیدی برای اتصال به اینترنت آزاد بود. ما تو این سایت بهترین و ساده ترین روش ها رو معرفی میکنیم تا همه افراد بتونن به این آزادی دست پیدا بکنن.

چرا فیلترشکنم قطع میشه؟

دلیل از کار افتادن فیلترشکن های قدیمی به خاطر مسدود سازی راه ارتبطایشون یا به اصطلاح پروتکل های اوناست. به همین خاطر قطع کردن وی پی ان هایی که از تکنولوژی های جدید تر استفاده میکنند برای فیلترچی ها کار سخت تری هستش. پس برای متصل بودن به اینترنت باید خودتون و فیلترشکن هاتون رو به روز نگه دارید. خوشبختانه ما کنار شما هستیم تا بهتون کمک کنیم و در وقتی که صرف امتحان کردن فیلترشکن های جدید میکنید صرفه جویی کنید.

چطور وی پی ان سالم و قوی پیدا بکنم؟

در زمان انتشار این مقاله ابزار هایی که برای مقابله با فیلترینگ قرار دادیم از به روز ترین تکنولوژی ها استفاده میکنن. تلاشمون بر این بوده تا کامل ترین فیلترشکن ها رو به شما معرفی کنیم. اپلیکیشن هایی که هم به سادگی بشه از اونها استفاده کرد و هم هوشمند باشن تا با توجه به استفاده شما و اینترنتی که دارید بهترین سرویس ها رو ارائه بدهند.

راحتی استفاده از فیلترشکن ها نکته خیلی مهمیه که باید بهش توجه کرد. معمولا راه های خیلی پیچیده ای برای اتصال معرفی میشه. اما ابزار هایی که ما معرفی میکنیم باید بدون دردسر های متداول شما رو به آزادی متصل کنند. این نکته برای سازندگان وی پی ان های جدید هم اولویت بالایی داره و تلاش میکنند تا کاربر هر چه ساده تر با اپلیکیشن اون ها ارتباط برقرار بکنه.

کافیه بین مطالب سایت جستجو کنید و فیلترشکن مناسب دستگاه خودتون رو پیدا کنید و به صورت رایگان نصب کنید و از اینترنت آزاد لذت ببرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *